سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر در فارس واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

شیراز- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه، از مجموع جمعیت بیش از پنج میلیون و ۲۱ هزار نفری این استان، سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد نیز ۲۱۱ هزار نفر رای اولی هستند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان فارس در شیراز افزود: ستاد انتخابات استان با هشت کمیته تشکیل شده و ۳۷ ستاد انتخابات شهرستانی نیز شکل گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون سه هزار و ۵۱۷ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در فارس پیش بینی شده و بیش از ۹۴ هزار نفر نیز دست اندرکار اجرا و برگزاری انتخابات خواهند بود.

سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر در فارس واجد شرکت در انتخابات هستند

کشور در دوران شهید رییسی در مسیر پیشرفت قرار گرفت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کشور در دوران شهید رییسی در مسیر پیشرفت قرار گرفت و علت آن هم انطباق آن شهید با ولایت بود.

قزل سفلی افزود: شهید رییسی هم در حرف و هم عمل ولایتمدار بود و کاری که هیچ یک از روسای جمهوری سابق انجام ندادند را انجام داد.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رییسی خود را زیرپا گذاشت و این عامل موفقیت او بود و امیدواریم مردم در بین ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بتوانند ولایی‌ترین و منطبق ترین فرد را تشخیص داده و به او رای دهند.

او اظهار کرد: ما در مقطع امروز به رییس جمهوری نیاز داریم که در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای حکومت حضرت ولی عصر (عج) از خودش بگذرد و خود را فدای نظام، ولایت و مردم کند و این شاخص های مهمی است که امیدواریم مردم به خوبی تشخیص دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha