تزریق امید به جامعه موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس ستاد مردمی یاران همدل پزشکیان گفت: تزریق امید به جامعه موجب حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات خشتم تیرماه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد مومنی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در مناسبات اجتماعی و سیاسی غیر قابل انکار است و اکنون در فضای موجود با شرایطی روبرو هستیم که می‌توانیم با حضور حداکثری مردم به آینده امیدوار بود.

وی افزود: رویه فعالان سیاسی بر این است با انتقاد و مطالبه‌گری سعی در دفاع از حقوق مردم داشته باشند، اما در مواقعی انتقاد سودمندی خود را از دست می‌دهد و سودپذیر نیست.

وی ادامه داد: بنابراین باید از حالت انتقادی خارج شویم، چرا که جامعه امروز با طوفان تورم و فاصله مردم با مسئولین مواجه است، اما یک نگاه وجود دارد که می‌خواهند مشکلات را بر سر دولت قبل از دولت سیزدهم بیندازند.

مومنی بیان کرد: اما آمار به ما می‌گوید که در چه شرایط اقتصادی هستیم و رشد تورم چه میزان است، باید واقع‌بینانه شرایط را تحلیل کنیم.

وی گفت: باید برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات در مسیر تغییر حرکت کرده و فعالانه برخورد کنیم که آقای پزشکیان این ظرفیت را دارد که در این مسیر قرار گیرد.

مومنی اظهار کرد: در شرایط فعلی برای ساختن آینده به کمک احتیاج داریم روش انزوا و به دور از مشارکت نتیجه بخش نخواهد بود و باید با بیدار کردن قشر خاکستری ظرفیت مشارکت را افزایش دهیم.

وی افزود: برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باید تلاش کرد تا بتوانیم یک انتخابات پرشور را رقم بزنیم ، همچنین با تزریق امید در جامعه می‌توانیم از ظرفیت حداکثری مردم بهره‌مند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha