مشارکت مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام است

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری سرمایه اجتماعی نظام است بنابراین باید برای حضور حداکثری اقشار مختلف در این رویداد تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان یاوری روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری لرستان اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات هشتم تیر فراهم شده است و امیدواریم مشارکت در استان بالاتر از میانگین کشوری باشد.

وی گفت: یک هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان پیش بینی شده است و تمامی دستگاه های اجرایی باید در ایام انتخابات و به تشخیص فرمانداری ها تجهیزات لازم را در اختیار قرار دهند.

وی ادامه داد: از زمان ابلاغ وزارت کشور برای شروع فرآیند انتخابات و تشکیل هیات های اجرایی، ستاد انتخابات لرستان شکل گرفته و احکام اعضای ستاد نیز صادر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اجرای این فرآیند در شهرستان ها ادامه داد: هماهنگی لازم با دستگاه های امنیتی و انتظامی برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است.

یاوری اظهار داشت: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه در لرستان فراهم است و امیدواریم با تقید به قانون و رعایت چارچوب ها، انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی در استان برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha