استاندار مازندران: اساتید بسیجی برای حل مشکلات استان راهکار ارائه کنند

ساری- ایرنا - استاندار مازندران با بیان اینکه اساتید بسیجی استان برای برون رفت از مشکلات پیش روی مازندران برنامه داشته باشند، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکل پسماند از جمله موضوع های مهمی است که این قشر باید برای گره گشایی از آن راهکار ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز چهارشنبه در همایش روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه مازندران اظهار کرد: یکی از ضرورت های مهم پیشگیری است که استادان بسیجی باید در این بخش ورودی جدی تر داشته باشند.

وی اظهار داشت: اساتید بسیجی ما باید قبل از وقوع هر اتفاقی در بخش های مختلف اطلاع رسانی درست و موثر داشته باشند.

نوری با بیان اینکه یکی از کارکردهای بسیج اساتید شبکه سازی برای حل مشکلات است، اظهار کرد: با رصد مشکلات محله و شهر محور، استادان ما باید برای حل این مشکلات شبکه سازی محله محور داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به این نکته که دکتر چمران یک الگوی موفق برای اساتید بسیجی ما محسوب می شود، ادامه داد: شهید چمران با کمترین امکانات موجود توانست کارهای بزرگی انجام دهد که شکل دهی حزب الله لبنان یکی از این اقدامات ارزشمند است.

وی ادامه داد: نهضت تولید علم یکی دیگر از اهداف شکل گیری بسیج اساتید است که چهره های دانشگاهی برای تحقق این مهم تلاش کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: استان مازندران دارای ظرفیت های خوب دانشگاهی است که در عرصه های بین المللی خوش درخشیدند و در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر برای توسعه و پیشرفت استان به کمک آنها نیاز داریم.

استان مازندران بیش از ۱۰۰ دانشگاه مختلف و سه هزار استاد بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha