بهره برداری از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی مازندران در عید غدیر

ساری- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: همزمان با عید غیر خم ۳۰۲ طرح محرومیت زدایی دربخش های زیر بنایی آب، برق، راه سازی روستایی و سالن های ورزشی در مازندران به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از از پروژه آبرسانی مجتمع عالیواک ساری گفت: این طرح عمرانی زیر بنایی به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام به طول هشت کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی با توضیح این که تا به حال بیش از چهار کیلومتر مراحل احداث و لوله گذاری آن به پایان رسیده که با اتمام کامل آن مشکلات آبی ۵۰ روستای کم برخوردار منطقه رفع خواهد شد، ادامه داد:‌ بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران متقبل اجرای پروژه های بسیار متفاوت و متعددی در مناطق محروم شده است.

وی گفت: سپاه کربلا و بسیج سازندگی شهیدپرور مازندران در سطح کشور به عنوان سپاه و بسیج سازندگی نمونه در زمینه انواع خدمات به مردم بخصوص طرح های عمرانی و زیربنایی مشهور و معروف است.

وی بیان داشت: اگر در یک محلی تنش آب شرب وجود داشته باشد، مردم اذیت و آزار می بینند و دچار مشکلات می شوند در این محلی که قرار داریم، طرحی بوده که در سال های گذشته به دلایلی معطل مانده درصورتی که هم اکنون با تلاش جهادی بسیج و سپاه کربلا چهار کیلومتر آن انجام شد و مابقی هم با سرعت بسیار مناسب در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اراده قوی بسیج سازندگی مازندران برای حل مشکلات مردم به صورت جهادی در حال انجام است تا محرومیت زدایی این خطه سرسبز مرتفع شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن تقدیر و تشکر از سپاه کربلا، تصریح کرد: هیچ مانعی نتوانست سپاه کربلا را وادار کند تا طرح های درحال اجرا را متوقف کند حتی برای بعضی از مشکلات، تدابیر خاصی اتخاذ شده است.

رییس بسیج کشور :بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی مازندران در عید غدیر به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار ایرنا، افتتاح خانه کشتی ساری، حضور در مراسم برگزاری رزمایش شهید جمهور و شهدای راه خدمت، شرکت در همایش دهیاران و بخشداران مازندران واقع در مصلی شهرستان محمودآبادو بازدید میدانی از پشت صحنه فیلم سینمایی کالدو-جنگل شهرستان نور از برنامه هیا سفر یکروزه رییس زامان بسیج مستضعفان کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha