قاضی زاده هاشمی در عرصه انتخابات می‌ماند

کرمانشاه - ایرنا - قائم مقام و دستیار ویژه امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در ستاد مرکزی این نامزد، وی را اصلح گزینه های موجود این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی در عرصه انتخابات می‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سهیل کیارش عصر چهارشنبه در نشست خبری در کرمانشاه افزود: دکتر قاضی زاده هاشمی مراتب کاری را از پست های کارشناسی و مدیرکلی در استانها آغاز کرده و هیچ حاشیه و ابهامی در زندگی شخصی وی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه قاضی زاده هاشمی جوانترین گزینه این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: وی حدود ۱۴ سال در مجلس بوده که ۹ سال آن عضو کمیسیون تلفیق مجلس بوده و با نحوه بودجه نویسی آشنایی کامل دارد.

دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی در ستاد مرکزی این نامزد انتخابات در ادامه به تصدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در مدت سه سال اخیر نیز اشاره‌ کرد و گفت: قاضی زاده هاشمی در این سازمان‌ گسترده موفق عمل کرده و توانسته با جامعه هدف ارتباط خوبی برقرار کند.

کیارش به فعالیت ستادهای انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در کل کشور اشاره کرد و افزود: علاوه بر ستادهای مرکزی چهار ستاد مردمی نیز در سطح کشور راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد که در این ستادها به تبیین سوابق و تجارب و دیدگاه های دکتر قاضی زاده هاشمی می پردازیم و گفتمان وی را به جامعه منتقل می کنیم.

دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی در ستاد مرکزی این نامزد انتخابات در ادامه همچنین یکی از برنامه های این کاندیدای ریاست جمهوری را واگذاری اختیارات اجرایی دولت در چهارچوب قانون به مردم دانست و گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی باتوجه به عقبه علمی و سوابق اجرایی برای اداره کشور برنامه دارد و معتقد به دولت مردم است یعنی اینکه اختیارات دولت به مردم واگذار شود.

کیارش همچنین به شکل گیری دوگانه ها و دوقطبی هایی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم که این دوگانه را باید برهم زد و دوقطبی ها را باطل کرد و راه سومی در پیش گرفت و آن این است که رئیس جمهور نیاز به گفتمان شفاف و واضح دارد که باید به مردم ارائه کند.

وی تاکید کرد که رئیس جمهور باید دارای فهم اساسی از انقلاب باشد، برای اداره کشور و حل مسائل آن برنامه داشته، مسائل مملکت را بشناسد و تجربه مدیریتی لازم را نیز داشته باشد.

در ادامه این‌ نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان کرمانشاه نیز گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی عنایت ویژه ای به استان کرمانشاه دارد و از این رو ستاد انتخاباتی وی در استان با حضور قائم مقام و دستیار ویژه قاضی‌زاده هاشمی در ستاد مرکزی کشور افتتاح می شود.

رضا فرخ شاهی افزود: قاضی زاده هاشمی در مسیر مدل جدید حکمرانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است حرکت می کند و در این راه معتقد به حضور جدی مردم در عرصه است.

وی اضافه کرد که قاضی زاده هاشمی معتقد به استفاده از ظرفیت مردمی و دخیل کردن مردم در اداره کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha