۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85514495
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ستاد فرهنگیان مسعود پزشکیان در خوزستان آغاز به کار کرد

اهواز - ایرنا - ستاد فرهنگیان مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه با حضور جمعی از فرهنگیان و سایر اقشار جامعه در اهواز آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا ، عاشور سواری‌پور چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه ستاد فرهنگیان حامی دکتر پزشکیان در خوزستان اظهار کرد: سطوح مختلف جامعه نیاز به تغییر دارد و حضور فرهنگیان با توجه به ارتباطات در جامعه می‌تواند این تغییر را رقم بزند.

وی افزود: فرهنگیان مخاطبان زیادی دارند و با استفاده از ارتباطات گسترده خود می‌توانند حماسه دیگری مانند ۲ خرداد ۷۶ رقم بزنند.

رییس ستاد فرهنگیان مسعود پزشکیان در خوزستان ادامه داد: اگر فرهنگیان با قاطعیت ورود کنند و از آرای خاکستری برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند، تغییر مثبت حتما رخ خواهد داد.

همچنین در این مراسم فعالین فرهنگی به بیان دیدگاه‌های خود و حمایت از دکتر پزشکیان پرداختند.

دکتر مهرعلیزاده استاد دانشگاه شهید چمران اهواز نیز سخنران اصلی این مراسم بود.

فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفته گذشته به صورت رسمی آغاز شده و دفاتر انتخاباتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان همزمان با سایر استان ها آغاز بکار کرده است.

پیش از این سه شنبه شب دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در اهواز با حضور جمعی از اقشار مردم و سخنرانی عبدالحسن مقتدایی استاندار اسبق خوزستان و عضو ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در خوزستان، افتتاح شد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha