۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85515628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه بوشهر: مردم بالاترین مولفه قدرت هستند

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: سرزمین، نقاط راهبردی و اقتدار نظامی مولفه‌های قدرت هستند اما بیشترین قدرت برای هر کشور را مردم می‌آفرینند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی " در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: ایران اسلامی در پیچ تاریخی کنونی که جهان استکبار و بویژه رژیم صهیونیسی نفس‌های آخرش را می‌کشد نیازمند برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن با حضور و مشارکت حداکثری است.

وی افزود: انتخابات بزرگ ترین مظهر قدرت کشور و مردم است و اکنون دشمن می‌خواهد ببیند بعد تشییع باشکوه شهیدان خدمت در انتخابات پیش‌رو چه صحنه‌ای رقم می خورد.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: باطل کننده همه این مکرها و حیله‌های دشمنان حضور و مشارکت پرشور و حداکثری در صحنه انتخابات است.

اسماعیلی ادامه داد: انتخاب اصلح برگزیدن فردی برای حفظ استقلال سیاسی کشور به عنوان آبرو، اعتبار و اراده تعیین کننده نظام در مناسبات بین المللی است.

وی افزود: هر فردی باید استقلال سیاسی و اراده تعیین کننده نظام را بشناسد و بتواند در دوران خدمتی خود به مردم آن را حفظ و ارتقا بدهد.

بیشتر بخوانید

دبیر جامعه مبلغین تهران:مردم با انتخاب خود ادامه مسیر دولت شهید رئیسی را فراهم کنند

فریدون عباسی: نتیجه مطلوب در حرکت به سمت آرمان‌های اصلی انقلاب است

خطیب نماز جمعه بوشهریادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری باید فردی انتخاب شود که توجه به استقلال سیاسی داشته و حرفی امیدوارکننده و منجر به خدشه‌دار شدن اراده نظام بر زبان نیاورد.

اسماعیلی عنوان کرد: در عرصه تبلیغات انتخابانی نامزدها و حامیان آنان نباید به نفع دشمن صحبت کنند بلکه باید از سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام به طور جد اجتناب کنند.

وی گفت: نادیده گرفتن پیشرفت‌های کشور و ابراز ناکارآمدی نظام و ایجاد جامعه دو قطبی در موضوع ولایت‌مداری شایسته نامزد انتخابات نبوده زیرا در موضوع ولایت مردم و ولایت فقیه با یکدیگر هستند.

اسماعیلی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی همواره با همه مذاهب و اقوام نشان دادند ولایت مدار، متحد و یکپارچه هستند که این همبستگی باید در انتخابات پدیدار شود.

وی با بزرگداست روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی عنوان کرد: دشمنان در موارد زیادی جامعه تبلیغی را ترور شخصیتی می‌کنند که این نشان از تاثیرگذاری بالای آنان است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و نام شهید بهشتی اظهار کرد: قوه قضاییه مظهر عدالت ورزی نظام است و ذهنیت جامعه به این قوه باید به عنوان پناهگاه باشد تا حتی چنانچه فردی از شرایط مالی مناسب برای احقاق حق خود برخوردار نبود به این قوه پناه ببرد.

اسماعیلی اجرایی شدن سند تحول قوه قضاییه را از دستاوردهای مهم و برجسته این قوه برشمرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت عید غدیر خم خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های این مناسبت معنوی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha