جریان‌های فرهنگی سیاسی بوشهر برای برپایی انتخاباتی باشکوه تلاش کنند

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های مختلف، گروه‌ها و جریان‌های فرهنگی و سیاسی برای افزایش حضور در انتخابات ریاست جمهوری در استان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده شامگاه پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در استان بوشهر همه امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در شهرها و روستاهای استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: در این راستا اخلالگران امنیت روانی مردم در فضای مجازی شناسایی و به دستگاه قضا و دادستان‌های استان معرفی می‌شوند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مساجد و اماکن مذهبی در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و مذهبی نقش مهمی دارند که لازم است در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در افزایش مشارکت مردم ایفای نقش فعال داشته باشند.

محمدی‌زاده ادامه داد: همچنین آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر در عرصه انتخابات پیش‌رو باید نقش‌آفرینی لازم داشته باشند.

وی افزود: ستاد مشارکت انتخابات با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری‌ها نیز باید در ۴۱ شهر استان بوشهر با محوریت فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال شود.

استاندار بوشهر نقش مهم شورای اطلاع‌رسانی در عرصه انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: اخلالگران امنیت روانی در فضای مجازی به ویژه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری، شناسایی و به دستگاه قضا و دادستان‌های استان معرفی می‌شوند.

محمدی‌زاده افزود: انتخابات ریاست جمهوری بدون شک با مشارکت حداکثری مردم برگزار و و در این عرصه اهداف دشمنان ناکام خواهد شد.

محمدی‌زاده رئیس جمهور منتخب در انتخابات هشت تیر ماه را ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی دانست.

وی بیان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر با هدف ایجاد و تقویت شور انتخاباتی نسبت به راه‌اندازی تریبون آزاد اقدام کند.

وی یادآور شد: در هفته آینده مراسم‌های عید غدیر خم، چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، انتخابات ریاست جمهوری و روز خانواده و تکریم بازنشستگان با شکوه و عظمت خاصی در استان بوشهر برگزار می‌شوند.

محمدی‌زاده ادامه داد: در ارتبط با جشن‌های عید غدیر شهرداری‌های استان بوشهر باید علاوه بر آذین‌بندی شهرها و برپایی مراسم جشن غدیر در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرینی کنند.

بیشتر بدانید

درآمدی بر فضای انتخابات در استان بوشهر

فیلم | استان بوشهر آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار بوشهر با تأکید بر نقش مهم اتاق اصناف در فعال کردن کسبه در برپایی جشن‌های عید غدیر عنوان کرد: اصناف در برپایی جشن‌های غدیر و چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایفای نقش کنند.

محمدی‌زاده ادامه داد: ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های مساجد و قرآن در عرصه‌های عید امامت و ولایت و انتخابات هشتم تیر نقش‌آفرینی ویژه داشته باشند.
وی همچنین برگزاری چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در نقاط استان را مورد تأکید قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha