مسئول بسیج رسانه بوشهر: رسانه‌ها تلاش دشمنان برای حضوری کمرنگ در انتخابات را ناکام بگذارند

بوشهر-ایرنا- مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: حال که دشمن تمام تمرکز خود را بر حضور کمرنگ مردم در انتخابات معطوف کرده ، رسانه ها با تلاش خود دشمنان را در این عرصه ناکام بگذارند.

«محسن رضایی نژاد» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بیشتر تلاش رسانه‌های معاند برای حضور پیدا نکردن مردم در صحنه انتخابات در فضای مجازی و بر بستر شبکه‌های اجتماعی خارجی معطوف شده که رسانه‌های انقلابی باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف دینی و همچنین یک حق مسلم برای هر ایرانی است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرد.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: در انتخابات هشتم تیرماه هرچه مشارکت مردم در این عرصه پررنگ تر باشد بدون شک بر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد.

بیشتر بدانید

دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است

جام رسانه ای امید؛ سکویی برای معرفی توانمندی های نظام و خبرهای خوب

رضایی نژاد ادامه داد: با این حال در ایام باقیمانده تا انتخابات باید همگان تلاش و همت کنند تا در این عرصه حضوری پرشور رقم بخورد.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: بخشی از رسانه در این روزها تبیین دستاوردهای دولت شهید رئیسی و افزایش امیدآفرینی در سطح جامعه را سلوحه قرار داد و به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

رضایی نژاد بیان کرد: دشمنان در هر جایی که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران بروز و ظهور کند احساس خطر کرده و بر همین اساس همگان شرایط مهم و حساس کنونی را بخوبی درک و زمینه ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha