۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85569711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه بوشهر: آمریکا  قادر به عرض اندام در ایران اسلامی نیست

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی و ضعف دشمنان گفت: امروز آمریکا و دیگر قدرت‌ها قادر به عرض اندام در ایران اسلامی برای تکرار اقدام‌های مانند سرنگونی دولت مصدق نیستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: جبهه دشمن در ضعیف‌ترین دوران خود قرار دارد، و این در حالی است که جبهه حق در اوج اقتدار و پیشرفت است.

وی افزود: شکست‌های اخیر امریکای و حامیانش از گروه‌های مقاومت، به‌ویژه حماس، نشان‌دهنده زنده شدن خودباوری در میان مسلمانان است که ارمغانی از سوی امام راحل بوده است.

اسماعیلی یادآور شد: این شجاعت در دل مردم و شهدا زنده شده و آنان را در برابر دشمنان ایران اسلامی با صلابت و اقتدار قرار داده است.

وی افزود: امروز در جریان خونخواهی اسماعیل هنیه، کشورهای مختلف به‌عنوان میانجی تلاش می‌کنند تا کشور متجاوز تنبیه نشود، اما رژیم صهیونیستی باید بداند که انتقام ترور شهید هنیه قطعی و حتمی است.

اسماعیلی با انتقاد از تبلیغات رسانه‌ای دشمن، بیان کرد: دشمن در تلاش است تا فرهنگ اربعینی، ظلم‌ستیزی و ذلت‌ناپذیری را تضعیف کرده و فرهنگ غربی را جایگزین آن کند اما باید بداند مردم بیدارتر از همیشه اجازه این پدیده شوم را نخواهند داد.

وی یادآور شد: یک روز به ایران اسلامی سیم خاردار نمی‌دادند، اما امروز دشمن تلاش می‌کند تا کشورهای دنیا از ایران تجهیزات نظامی خریداری نکنند و در این شرایط و با وجود اقتدار ایران اسلامی بدون تردید عقب‌نشینی ایران تنها منجر به خسران و ذلت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

امام جمعه موقت بوشهر: ایران جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی را بدون پاسخ نمی‌گذارد

امام جمعه بوشهر: ماهیت جرثومه فساد جهانی برای همگان افشا شده است

وی تاکید کرد: همان‌طور که شهدا تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند، ما نیز با رهبر انقلاب پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهنده راه روشن ایشان باشیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: مردم نیز در واکنش به خونخواهی شهید هنیه، با فریاد "لبیک یا خامنه‌ای" حمایت خود را اعلام می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با اشاره به اعتماد به وزیران پشنهادی رئیس جمهور گفت: اولویت نمایندگان مجلس باید حل مشکلات اقتصادی باشد و این نگاه ارزشمند رهبر انقلاب باید مورد توجه ویژه نمایندگان قرار گیرد.

وی همچنین با بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن در ۲۶ مردادماه، اظهار کرد: آزادگان رنج اسارت را تحمل کردند اما هرگز اجازه ندادند به عزت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

اسماعیلی از مردم خواست در زیارت‌های اربعین، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و کسانی که امکان رفتن به کربلا ندارند، می‌توانند به دیگران کمک کنند تا این سفر معنوی را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به افزایش مصرف برق در استان بوشهر، از هم‌استانی‌ها خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha