امام جمعه قصرشیرین: مشارکت بالا در انتخابات نشانه استحکام نظام است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین  گفت: مشارکت بالا در انتخابات نشانه استحکام نظام و حماسه حضور مردم، بن‌بست‌شکن و افق‌گشا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب تحقق این حماسه مهم و رویداد سیاسی با ۲ شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب امکان‌پذیر است از این رو باید تمام تلاش اهل سخن و رسانه و منبر متمرکز بر همین ۲ رکن باشد.

وی اظهار کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث داشتن ایران قوی، بالا رفتن اعتبار و تقویت اقتدار کشور و تحول در مدیریت شده و علاوه بر این حضور مردم مانع تعرض دشمن و نشان دهنده وحدت ملی است.

وی در ادامه همچنین بر تاکید انتخاب فرد اصلح، گفت: بر همه متعهدان و دلسوزان انقلاب فرض است به نظر وزین شورای نگهبان احترام گذاشته و از حاشیه‌های ساختگی غیرواقعی اثبات نشده عبور کنند و تمرکز خود را متمرکز بر پیروزی جبهه انقلاب کنند.

خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم فرد اصلح رأی بیاورد و مراقبت کنیم فرد ناصالح انتخاب نشود و به‌طور کلی جبهه انقلاب همواره باید در میدان انتخابات، ۲ راهبرد ایجابی (تحققی) و سلبی (صیانتی) را هم‌زمان مدنظر داشته باشد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اقتدار دیپلماسی ایران میراث ماندگار شهید رئیسی است، دشمنان ایران با جوسازی سعی داشتند دستاوردهای خاص خود را بدون هرگونه هزینه‌ای در ماجرای پرونده‌سازی علیه یک شهروند کشورمان در سوئد داشته باشند، با این حال، در نهایت هزینه‌های تحمیلی به آن‌ها به قدری بالا بود که آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی در برابر کشورمان کرد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به مسأله غدیر در گفتمان انقلاب اسلامی گفت: اسلام، که حکومت را با تعبیر ولایت بیان می‌کند، اسلامی که جهان را خواهد گرفت، اسلامِ غدیر خم است، یعنی طرف درست تاریخ، طرف اسلامِ غدیر و طرف مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha