۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 2222
کد خبر: 85515743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات میدان حماسه سازی مردم است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: انتخابات در ایران میدان قدرت نمایی جمهور و حماسه سازی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مهدی سرلک در خطبه های نماز جمعه این هفته الیگودرز افزود: نظام اسلامی ایران، صد در صد انتخابات محور و نقش مردم آن در اداره امور بی بدیل است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب بدون مردم هیچ هویتی نخواهد داشت تصریح کرد: بنابراین مردم همه کاره هستند، انتخابات متعلق به آنهاست و این مساله در انحصار هیچ نهاد و شخصی نیست.

وی گفت: پدیده انتخابات در کشور ما مبارک، پر تکرار و ناشی از مردم سالاری این انقلاب بوده اما انتخابات هشتم تیرماه از همه مهمتر، حساس‌تر و در رصد منطقه و جهان است.

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: دوست و دشمن جمهوری اسلامی به روز هشت تیر و واکنش مردم ایران به انتخابات چشم دوخته اند که باید بدانند حتما حماسه ساز خواهیم بود چرا که مشارکت بالا و انتخابات سالم را وظیفه خود می دانیم.

وی با بیان اینکه هیچ ابزار قدرتی همچون حضور مردم نمی‌تواند جایگاه نظام و اقتدار انقلاب را بالا ببرد گفت: تحول در مدیریت از برکات و فواید انتخابات است و برای رسیدن به قله و تعالی، باید مردم را برای حضور در این رویداد تشویق و ترغیب کنیم تا بتوانیم ایران قوی با مشارکت حداکثری بسازیم.

وی به ضرورت رعایت اخلاق سیاسی اشاره کرد و افزود: شهید رییسی یک خادم واقعی برای مردم بود که خدمات او در تاریخ ماندگار و نتیجه دیپلماسی عزت در دوران دولت سیزدهم مانا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha