۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85515650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت در انتخابات باعث مشروعیت نظام می شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه موقت بروجرد گفت: شرکت در انتخابات واجب شرعی است و موجب مشروعیت نظام اسلامی می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی اسدی نسب روز جمعه در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد در محل مصلی امام خمینی (ره) افزود: در مسایل اجتماعی باید از امر ولی فقیه اطاعت کرد که از منظر ولایت فقیه شرکت در انتخابات واجب، لازم، تکلیف و حق است.

وی گفت: سران سه قوه در نظام جمهوری اسلامی به منزله بازوهای ولایت فقیه و همانند همکار و معاونان ولی فقیه هستند.

امام جمعه موقت بروجرد افزود: باید در انتخاب رییس جمهور نهایت دقت صورت گیرد تا فردی که مورد طمع دشمن است انتخاب نشود و از بین این ۶ نفر، بهترین برگزیده باشد.

حجت الاسلام اسدی نسب با تاکید بر انتخاب فرد ادامه دهنده راه شهید رییسی و در مسیر رهبر معظم انقلاب افزود: در انتخاب فرد اصلح به اطرافیان آن شخص توجه کنید که اگر افراد متدین و انقلابی بودند پس آن کاندیدا نیز قابل اطمینان است.

وی با انتقاد از صحبت های برخی کاندیداها در مورد دولت شهید رییسی تصریح کرد: شهید جمهور در مسیری بود که مشکلات بصورت تدریجی و زیربنایی حل شود.

وی با اشاره به برخی خدمات موثر دولت شهید رییسی در شهرستان بروجرد گفت: در این مدت نه تنها هیچ کارخانه ای تعطیل نشد بلکه موانع تولید ۱۱۰ کارخانه رفع و در بخش خصوصی مبلغی معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه نیز تامین شد.

حجت‌الاسلام اسدی نسب ادامه داد: همچنین برخی کارخانه ها از جمله فردا موتور و منطقه ویژه اقتصادی بروجرد راه اندازی شد و با طرح های توسعه ای مختلف تحولات موثری رخ داد.

امام جمعه موقت بروجرد به طرح توسعه بیمارستان کوثر اشاره کرد و افزود: در نتیجه این طرح تعداد تخت های بیمارستانی از ۳۳ به ۱۰۰ تخت افرایش یافت.

حجت الاسلام اسدی نسب یادآور شد: در دولت شهید رییسی، مشکل آب ۳۷ روستای بروجرد حل، گازرسانی به همه روستا انجام، ترمیم آسفالت همه جاده های اصلی شهر اجرا و راه دسترسی ۸۵ روستا برقرار شد که اینها تنها بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha