برنامه‌ریزی برگزاری نخستین کنسرت در تخت جمشید؛ همه بلیت‌ها فروخته شد

شیراز - ایرنا - نخستین کنسرت موسیقی در تخت جمشید را علیرضا قربانی برگزار می‌کند که به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، همه بلیت‌های آن فروخته شد.

به گزارش ایرنا، روابط‌عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، جمعه از قول محمدثابت اقلیدی اعلام کرد: مردم استقبال بی نظیری از چنین برنامه ای کردند و درساعات اولیه بلیت ها فروش رفت.

وی افزود: این موضوع حکایت از اشتیاق و استقبال مردمی نسبت به برگزاری این رویداد در یک مجموعه جهانی دارد و از چنین رویدادهایی حمایت و استقبال می کنیم.

ثابت اقلیدی ادامه داد: این برنامه ۹ تیر ماه برگزار می‌شود و پهنه اصلی تخت‌جمشید و با جانمایی تعداد گسترده‌ای از صندلی‌ها برای مخاطبان آماده می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس اضافه کرد: تمام جوانب کار برای اجرای چنین کنسرتی در یک مجموعه تاریخی با دقت و نظارت کارشناسان حوزه میراث فرهنگی گردشگری استان سنجیده شده است.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه برگزاری رویدادها در اماکن تاریخی و فرهنگی فرصت طلایی برای جذب بیشتر گردشگران و ماندگاری ساعت بازدید است، اظهار کرد: این رویداد بزرگ ملی نشاط اجتماعی را به همراه دارد و می تواند به افرایش ورود گردشگر به استان فارس و شهر شیراز کمک کند.
او گفت: در حال حاضر استان فارس به مرکز و کانون رویدادها تبدیل شده است و بی شک این موضوع تاثیر به سزایی در توسعه و اقتصاد گردشگری استان دارد و بزودی رویدادهای گردشگری ، فرهنگی و مذهبی پیش بینی شده برای تابستان امسال را معرفی و اجرا خواهیم کرد که هدف از اجرای این رویدادها شناخت گردشگران و جامعه هدف استان از ظرفیت ها، توانمندی ها و پتاسیل های گردشگری فارس است.
ثابت اقلیدی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی ها این جشنواره که یکی از مهم ترین رویداد های بین المللی کشور است به میزبانی شیراز و در پاییز امسال برگزار خواهد شد که بی تردید تاثیر و نقش به سزایی در معرفی جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و گردشگری همچنین ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان فارس در حوزه های میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی دارد.


وی گفت: امروزه گردشگری رویداد، از مهم ترین شاخه‌های گردشگری است که بیشتر کشورهای پیشرو این صنعت از آن بهره می‌برند و اماکن تاریخی فرهنگی استان فارس نیز هم اکنون کانونی برای برگزاری رویدادهای ملی شده و جدا از رویدادهای فرهنگی وهنری که در طول ایام هفته در این اماکن به ویژه آرامگاه حافظ و سعدی برگزار می شود میزبان برگزاری رویدادهای ملی در اماکن تاریخی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha