۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۸
کد خبر: 85515895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش در یک مجتمع مسکونی شهر پردیس مهار شد

۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۸
کد خبر: 85515895
آتش در یک مجتمع مسکونی شهر پردیس مهار شد

تهران ایرنا- مسئول آتش‌نشانی پردیس گفت: یک انباری در مجتمع مسکونی در فاز سه شهر پردیس دچار حریق شد و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن حریق از سرایت آن به سایر طبقات جلوگیری کردند.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی، امیرحسین ملأشور مسئول آتش‌نشانی شامگاه جمعه درباره وقوع حادثه آتش سوزی توضیح داد: گزارش وقوع حریق در یک انباری داخل بلوکی از مجتمع مسکونی واقع در فاز سه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری پردیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعلان دود گرفتگی کامل بلوک، محبوسی ساکنین و همچنین محبوسی ۲ کودک خردسال در طبقه چهارم ساختمان، چهار ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل و خودروی پشتیبان آب به محل حادثه اعزام شدند.

حریق یک انباری در مجتمع مسکونی در فاز سه پردیس اطفا شد

مسئول آتش‌نشانی پردیس توضیح داد: با آغاز عملیات از سوی آتش‌نشانان، نیروها به ۲ گروه تقسیم شدند، تیم اول به سمت طبقه همکف و کانون حریق داخل انباری که تعداد قابل توجهی کارتن و البسه کاملا شعله ور درآن قرار داشت رفتند و اقدام به شعله زنی کردند.

ملأشور ادامه داد: تیم دوم برای نجات ۲ کودک خردسال که داخل واحد محبوس بودند به طبقه چهارم رفتند وهر ۲ کودک بدون هیچگونه آسیبی و سالم از داخل واحد محبوس شده توسط آتش‌نشان‌ها به محل امن انتقال و تحویل خانواده شدند.

وی با اشاره به زمان خاموش کردن حریق در این مجتمع مسکونی اظهار کرد: اطفای حریق، پاکسازی و نجات ساکنین ۲ ساعت و نیم طول کشید.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha