مشاور رییس ستاد جلیلی: امتداد دولت شهید رییسی یکی از مسیرهای پیش‌رو در انتخابات است

اهواز- ایرنا- مشاور رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی با بیان اینکه امتداد دولت شهید رییسی یکی از مسیرهای پیش‌رو در انتخابات است گفت: نتیجه این مسیر، خدمت صادقانه و پرتلاشی است که موجب شد تا آیت الله رئیسی در طول دولت سیزدهم هشت با به خوزستان سفر کند.

به گزارش ایرنا علی خضریان شامگاه جمعه در نشست با نخبگان فرهنگی و هنری خوزستان اظهارکرد: در انتخابات آتی، مسیر دیگری که پیش‌روی مردم است، برگشت به دوره پیش از دولت آیت الله رئیسی است که این برگشت برای کشور خسارت بار خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ماندگار شهید رییسی افزود: شهید رییسی اسوه یک رییس جمهور مکتبی، اخلاق‌مدار و مردمی بود.

مشاور رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی گفت: یک مسیر که در انتخابات داریم، مسیر امتداد دولت شهید رییسی است که مسیر خدمت صادقانه و پرتلاش است که موجب شد تا آیت الله رئیسی در طول دولت سیزدهم هشت با به خوزستان سفر کند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم بیش از ۴۵ همت برای رفع مشکلات زیرساختی خوزستان هزینه کرده است و باید این روند تا بهبود شرایط برای مردم تداوم یابد.

خضریان با بیان اینکه مسیر دوم که همان برگشت به دوران پیش از دولت سیزدهم است ادامه داد: در آن دوره، روزانه ۷۰۰ نفر به سبب ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دادند.

مشاور رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی با تاکید بر اینکه در عرصه دیپلماسی، شاهد دیپلماسی ذلت از سوی دولت اعتدال بودیم که ظرفیت‌های مختلف نادیده گرفته شد ولی در دولت شهید رییسی توانستیم ظرفیت‌های ملی و فراملی را برای حل مشکلات پای کار بیاریم.

وی با تاکید بر اصلح بودن آقای جلیلی گفت: سلامت، توانمندی و فساد ستیزی را می توان از ویژگی های این نامزد بدون حاشیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست؛ ضمن اینکه او برای اداره کشور دارای برنامه‌های راهبردی است.

بر اساس این گزارش، سعید جلیلی امروز شنبه ساعت ۲۰ در مصلی اهواز با اقشار مختلف مردم خوزستان دیدار عمومی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha