هنرمند جوان چهارمحال و بختیاری: رای تک تک ما در انتخابات اثرگذار است

شهرکرد- ایرنا- یک هنرمند دهه هشتادی چهارمحال و بختیاری با دعوت از حضور هنرمندان و مردم این استان برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره رییس‌جمهوری گفت: رای تک تک ما در انتخابات اثرگذار و تعیین‌کننده است.

محمدحسن آقابابایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته رای اولی بودم و در ابتدا مردد بودم که در انتخابات شرکت کنم اما با تحقیق و مطالعه به یقین رسیدم که هر کسی که دلسوز این کشور و نظام است در انتخابات شرکت می‌کند و برای نخستین بار شرکت در این رویداد را تجربه کردم.

وی ادامه داد: انتخابات رییس‌جمهوری به مراتب انتخاباتی مهم و تعیین‌کننده است چرا که مجموعه مدیریت اجرایی کشور برای چهار سال انتخاب می‌شود از همین رو شرکت در این عرصه بسیار مهم است و تلاش من در وهله اول این است که خانواده و آشنایان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنم.

این هنرمند چهارمحال و بختیاری با دعوت از هم‌نسلی‌های خود برای شرکت در انتخابات تصریح کرد: دهه هشتادی‌ها به حدی از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که بتوانند با حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح سرنوشت بهتری را برای کشور رقم بزنند.

آقابابایی افزود: پیشنهاد می‌شود جوانان و نوجوانان کشور در عین حال که دچار سیاست‌زدگی نشوند اما در عرصه سیاست مطالعه داشته باشند و در رویدادهای مهمی نظیر انتخابات فعالانه عمل کنند.

وی به مطالبات خود از رییس‌جمهور آینده نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود رییس‌جمهور آینده در بهبود وضعیت هنرمندان اقدامات بیشتری انجام دهد، برای اقتصاد هنر برنامه داشته باشد و بیمه هنرمندان را تسهیل کند.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha