تریبون‌های آزاد انتخابات در استان بوشهر برپا می‌شود

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تریبون‌های آزاد انتخابات در سراسر نقاط استان با هدف بیان نظرات مردمی و ایجاد شور و اشتیاق برپا می شود.

به گزارش ایرنا، «اکبر پورات» روز یکشنبه در نشست با مسئولین ستاد انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، احزاب، گروه های سیاسی و هر مجموعه ای که بخواهد تریبون آزاد دایر کند می تواند با مراجعه به ستاد انتخابات استان اقدام به دریافت مجوز کند.

وی افزود: با راهکارهای اندیشه شده، صدور مجوز برای برپایی تریبون آزاد انتخاباتی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: بسترسازی برای برگزاری سالم انتخابات را به عنوان یک اولویت دنبال و از همه ظرفیت ها از جمله ستادهای داوطلبان ریاست جمهوری در استان استفاده می‌شود.

پورات ادامه داد: در قالب های مختلف حقوق داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به ستادهای آنها اعلام تا از هر گونه درگیری بین هواداران آنها اجتناب شود.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار بوشهر: جوانان زمینه ساز شور انتخاباتی در جامعه هستند

۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان بوشهر آماده شد

آغاز بکار کمیته‌های ستاد انتخابات در استان بوشهر

وی بیان کرد: تجارب موفق برگزاری انتخابات در این استان با وجود مردمی آگاه به قانون و دارای فرهنگ وسیعی از مشارکت عمومی در این عرصه، نویدبخش برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و در کمال نظم است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: بارها اعلام کرده ایم که دولت سیزدهم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بی طرف بوده و تمامی ارکان برگزاری انتخابات در این استان فقط به دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن و منظم و در چارچوب قانون تلاش می کنند.

پورات ادامه داد: آن چیز که برای ما مهم است مشارکت گسترده مردم در انتخابات همراه با تمکین به قانون است.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha