۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85517515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ دانش آموز مددجوی بازمانده از تحصیل در لرستان شناسایی شدند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال بیش از ۱۵۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و توانستند تحصیل خود را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، جلال شیخ پور روز یکشنبه در جشنواره تجلیل از استان های موفق در بازگشت به تحصیل دانش آموزان بازمانده از تحصیل بیان کرد: تحصیل یکی از راهکارهایی است که به توانمندسازی خانواده ها کمک می کند و اگر فرزندان بخواهند به سرنوشت پدر و مادر دچار نشنوند ، یکی از مهمترین راه حل ها تحصیل است.

وی اظهار داشت: یکی از راهبردهای تعریف شده در امداد کمک به رشد و ادامه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت است که کمیته امداد برای حل مشکلات تحصیلی دانش آموزان سرفصل های کاری متنوعی تعریف کرده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان افزود: اگر خانواده تحت حمایت بیمار داشته باشد ، با اولویت رسیدگی می شود ، همچنین مشاوران و روانشناسان برای پشتیبانی روحی و روانی خانواده ها و مشاوره تحصیلی دانش آموزان حضور دارند.

شیخ پور تاکید کرد: در بین رتبه های برتر کنکور کشوری مواردی از همین دانش آموزان بازمانده از تحصیل وجود داشته که به امر چوپانی مشغول بوده و تحصیل را رها کرده بودند اما با مشاوره و حمایت امداد توانستند به این موفقیت برسد.

وی اضافه کرد: حاصل مجموعه این تلاش ها موجب شد سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان توانستند در مسیر قرار گرفته و تحصیل خود را ادامه دهند.

۳۸ هزار دانش آموز لرستانی تحت پوشش این نهاد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha