پرداخت یک هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بروجرد

بروجرد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: یک هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دولت سیزدهم به مددجویان این نهاد در شهرستان پرداخت شده است.

محمد پیرهادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۲ هزار و ۲۵۴ طرح اشتغال در زمینه های مختلف برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اجرا شده تا به خودکفایی برسند.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۶۵ فقره وام با اعتبار ۱۷۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۷۹ طرح با اعتبار ۵۶۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۱۰ طرح با اعتبار ۷۳۷ میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بروجرد پرداخت شده است.

پیرهادی ادامه داد: تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش در زمینه‌های، قالیبافی، دامداری سبک و سنگین، کشت گیاهان دارویی، آرایشگری، تعمیرات خودرو، خدمات کامپیوتری، خرید تراکتور و وانت بار، خرید تاکسی، خدمات کامپیوتری و راه اندازی آژانس بانوان بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد با تاکید بر اینکه رویکرد این نهاد حمایتی توانمندسازی افراد زیر پوشش است، افزود: هدف از پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال خرد و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است.

وی تاکید کرد: حمایت‌های جانبی شامل مشاوره شغلی، آموزش فنی و حرفه‌ای، تامین مواد اولیه و بازاریابی به منظور پایداری مشاغل به مجریان این طرح ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد شهرستان در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha