۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85518007
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: ۲۶۰ هزار گنبدی واجد شرکت در انتخابات هستند

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیر خبر داد و گفت: ۲۶۰ هزار گنبدی واجد شرایط حضور در این رویداد مهم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه عصر یکشنبه در نشست خبری افزود: از مجموع واجدین شرایط گنبدکاووس افزون بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی هستند.

وی از پیش بینی ۲۳۰ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۲۰۳ شعبه در بخش مرکزی و شهر گنبدکاووس و ۲۷ شعبه در بخش مرزی داشلی‌برون مستقر خواهند شد.

دهرویه ادامه داد: از مجموع شعب اخذ رای پیش‌بینی شده ۱۶۸ صندوق ثابت و بقیه سیار است ضمن اینکه چهار هزار و ۵۰۰ عامل اجرایی، ناظر، بازرسی و انتظامی در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه این شهرستان مشارکت خواهند داشت.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری، برلزوم حضور حداکثری واجدین شرایط در این رخداد مهم سیاسی تاکید کرد و گفت: در راستای تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو، جلسات و نشست‌های تبیینی برای گروه‌های مختلف مردم برگزار شده و یا درحال برگزاری است.

وی به نقش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به جامعه و راهبری افراد آن نیز اشاره کرد و از آنان خواست با اطلاع رسانی بیشتر خدمات نظام و دولت سیزدهم به مردم و امیدآفرینی در مردم، زمینه حضور حداکثری آنها را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم کنند.

دهرویه همچنین با تاکید برضرورت رعایت اخلاق در اطلاع‌رسانی، نسبت به برخی بی‌اخلاقی‌ها از سوی فعالان فضای مجازی هشدار داد و افزود: مطابق قانون با تخلفات این بخش بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی به برخی شاخص‌های مدیریتی و اخلاقی رئیس جمهور شهید اشاره کرد و گفت: حکمرانی اسلامی، مجاهدت، تلاش و امیدآفرینی در جامعه، سرباز ولایت و خادم مردم بودن، دلسوزی، تواضع، پاکدستی، دشمن شناسی و دشمن سیزی، ثابت قدم بودن و خستگی ناپذیری و یاور جبهه مقاومت بودن از جمله ویژگی‌های رئیس دولت سیزدهم بود که باید برای مردم تبیین شود.

دهرویه تصریح کرد: شهید رئیسی نماد کامل حکمرانی اسلامی و ترجمان واقعی مردمی و انقلابی بودن بود و به همین علت میلیون ها نفر از مردم کشورمان در آیین تشییع و بدرقه او حضور یافتند که انشاالله همین حضور در انتخابات پیش رو و انتخاب نامزد اصلح به‌منظور قدردانی از تلاش‌های ۳۳ ماهه رئیس جمهور شهید تکرار شود.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha