پورمحمدی رای های سرگردان را جذب کرده است

مشهد- ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی "پورمحمدی" در خراسان رضوی گفت: پورمحمدی رای های سرگردان را به خود جذب کرده و ماندن این نامزد در کارزار انتخابات به نفع جریان انقلاب و اصولگرا است.

به گزارش ایرنا، حسن قاسمی روز یکشنبه در نشستی با اعضا "جمعیت حامیان انقلاب اسلامی" در خراسان رضوی افزود: پورمحمدی قصد کناره گیری از جریان انتخابات را ندارد و ایشان تا انتها خواهد ماند تا ان شاالله یکی از کاندیداهای جبهه اصولگرا رای بیاورند و زمام دولت را برای چهار به دست بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات پورمحمدی در خراسان رضوی اظهار داشت: تا الان نتیجه نظرسنجی ها و پیش بینی بر این بوده که سطح مشارکت انتخابات حدود ۵۲ درصد است لذا به نظر نمی رسد هیچ یک از نامزدها ۵۰ درصد بعلاوه یک رای را به دست بیاورد و انتخابات به مرحله دوم می کشد.

قاسمی افزود: برخی نظرسنجی ها با قوت از انتقال آقایان قالیباف و جلیلی به مرحله دوم انتخابات حکایت دارد و آقای پزشکیان اقبال آنچنانی برای قرارگرفتن در میان ۲نامزد برتر ندارد اما ممکن است شرایط خاصی پیش آید که آقای پزشکیان به مرحله دوم راه یابد، این موضوعات در فرآیندهای انتخاباتی ایران سابقه داشته است.

وی گفت: آقای پورمحمدی از نظر رای در رده چهارم میان ۶ نامزد قرار دارد اما انتخابات قابل پیش بینی نیست و امیدواریم ایشان بهترین نتیجه و رای را کسب کند البته ما قائل به انجام وظیفه هستیم.

رئیس ستاد پورمحمدی در خراسان رضوی از عملکرد دولت آیت الله رئیسی در اجرای طرح های نیمه تمام دولت های گذشته تجلیل کرد و گفت: امیدواریم دولت بعدی نیز اقدامات آقای رئیسی را به اتمام برسد.

پورمحمدی رای های سرگردان را جذب کرده است

قاسمی افزود: این جلسه ویژه اعضا جمعیت حامیان انقلاب اسلامی است، جمعیتی که به صورت مرکزی در تهران از پورمحمدی حمایت کرده و شما نیز نظرات خود را برای حمایت هرچه بیشتر و رای هر چه بالاتر از ایشان به ما اعلام کنید.

وی همچنین گفت: ستاد انتخاباتی تهران اصلا پوستر چاپ نکرده است، خوشبختانه الان با وجود تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازی، سبک و شیوه تبلیغات انتخاباتی تغییر کرده و منابع مالی کشور برای هزینه های گزاف تبلیغات محیطی هدر نمی رود.

در جریان این نشست که در محل ساختمان حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اعضا جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به بیان نظرات خود در خصوص راهبردهای تبلیغاتی پورمحمدی پرداختند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند که مردم در روز هشتم تیرماه با انداختن رای خود به صندوق ها یکی از آنها را به عنوان رییس جمهور آینده ایران برای چهار سال آینده بر می گزینند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha