منتجب‌نیا: پزشکیان شخصیتی وارسته و پاکدامن است

قم- ایرنا - دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: در میان نامزدها، مسعود پزشکیان شخصیتی است که عمرش در پاکی و وارستگی و خدمت و کسب علم و دانش سپری شده، ۲۰ سال در مجلس بوده و یک نقطه ضعف نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا یکشنبه شب در نشستی در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در قم با بیان اینکه از ۸۰ نامزد ریاست جمهوری فقط ۶ کاندید باقی مانده‌است، گفت: اینکه گفتند ما نمی‌گذاریم آقای پزشکیان رای بیاورد، واقعا پُررویی و بی‌ادبی است.

وی افزود: پزشکیان در دوره اصلاحات نیز چند سال وزیر بهداشت و درمان بوده است، افتخار می‌کنیم که نامزد ما شخصیت پاکدامن، پاکدست، دل‌سوز و فداکاری چون دکتر پزشکیان است.

منتجب‌نیا ادامه داد: این بزرگوار به لطف پروردگار این پیروزی را به دست خواهد آورد، مردم دنبال یک روزنه امید می‌گردند به پزشکان علاقه‌مند شدند و دل بسته‌اند چون صداقت را دوست دارند.

این روحانی اصلاح طلب بیان کرد: با روی کارآمدن پزشکیان و به کارگیری عناصر مومن، متعهد و متخصص و تشکیل دولت قوی، گام بلندی برای حل مشکلات برداشته و بخشی از فلاکت و بیچارگی مردم نیز جبران ‌می‌شود.

نامزدی که فریب‌کاری می‌کند، لیاقت کاندیدا شدن ندارد

وی با یادآوری اینکه برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وعده یک رقمی کردن نرخ تورم را می‌دهند بیان کرد: خودش هم می‌داند وعده دروغ می‌دهد، سخت‌ترین و بدترین دشمنان مردم این فریب‌کاران هستند.

عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: کاندیدایی که دروغ می‌گوید، دشمن خدا و خلق است. نامزدی که فریب‌کاری می‌کند، لیاقت نامزد شدن را ندارد.

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی: پزشکیان شخصیتی وارسته و پاکدامن است

سالهاست در قم برای اصلاح طلب‌ها محدودیت ایجاد شده است

وی گفت: در قم محدودیت‌هایی برای اصلاح‌طلب‌ها و آزادیخواهان ایجاد و سال‌های سال است برنامه‌های ما تعطیل شده‌است.

وی افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، در قم به مناسبت‌های مختلف، سخنرانی، میزگرد و پرسش‌ و پاسخ داشتیم، حقیر نیز حضور پیدا می‌کردم.

عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: سال‌هاست ما را از این توفیق محروم کرده‌اند، برگزاری این سخنرانی‌ها دشوار است، از دوستانی که در قم هستند، انتقاد دارم، چرا مقاومت نمی‌کنند.

قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی اظهار کرد: برنامه‌های ما معارضه نیست و برای جایی مزاحتمی ایجاد نمی‌کند، افرادی هم که می‌آیند در درون نظام هستند، سوابق روشنی دارند، از این رو باید برنامه‌ریزی کنند، این برنامه‌ها فقط در ایام انتخابات نباشد.

منتجب‌نیا با اشاره به این که در میان مدعیان خدمت به جامعه افرادی هستند که واقعا خدمت‌گزار هستند و انگیزه و ایده خدمت دارند بیان کرد: بسیاری نیز مدعی هستند اما در مقام عمل چیزی مشاهده نمی‌شود.

رای مردم، رکن رکین نظام‌ اسلامی است

این فعال اصلاح‌طلب تاکید کرد: رکن رکین نظام‌اسلامی رای مردم است، اگر مردم رای ندهند، هیچ‌کس مشروعیت ندارد.

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی: پزشکیان شخصیتی وارسته و پاکدامن است

وی در پاسخ به کسانی که می‌گویند ما موفق شدیم با یک دست‌سازی و به حاشیه‌راندن غیر خودی‌ها حکومت دینی را محقق کنیم، مدعی شد: حاکمیت جناح اصول‌گرا در مجلس و دولت، ارمغان‌ و محصول‌های تلخی به همراه داشته است.

منتجب نیا با اشاره به ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و تقسیم جامعه به خودی و غیرخودی گفت: جامعه را دچار چند دسته‌گی کردیم و همه را از قطار انقلاب خارج می‌کنیم.

وی بیان کرد: اختلاف‌افکنی کار شیطان است، کار حکومت دینی نیست، باید در جامعه وحدت، صمیمیت و انسجام باشد.

منتجب نیا با بیان اینکه این شیوه مدیریتی باعث افزایش تورم می‌شود و آنها می‌گویند این تورم ناشی از تحریم‌هاست، تصریح کرد: از این رو شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند در حالی که باید به بی‌لیاقتی و سوءمدیریت مرگ‌ بفرستیم.

دبیرکل حزب جمهوریت، فیلترینگ را یکی دیگر از نتایج حاکمیت اصول‌گرا توصیف کرد و یادآور شد: سه سال پیش در تبلیغات انتخاباتی صحبت از آزادی فضای مجازی بود ولی پس از چندماه، فیلترینگ تصویب و اجرا شد.

وی گفت: با اجرای فیلترینگ، کیسه‌ عده‌ای را پُرکردند، مردم بیچاره هم به ناچار از این فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: این کمال بی‌لیاقتی و بی‌هنری است که نتوانیم فضای مجازی را هدایت کنیم، توسل به زور، ابزار ناکارآمدان و نابلدان است.

منتجب‌نیا همچنین گفت: به عنوان یک نماینده ادوار مجلس، خجالت می‌کشم که نمایندگان به صورت مخفیانه و محرمانه قانونی را برای جریمه بدحجابی تصویب کنند.

وی ادامه داد: آقایان که دَم از قانون می‌زنند، قانونی که تصویب نشده را اجرا می‌کنند.

منتجب‌نیا موضوع زمینه‌سازی برای مهاجرت نخبگان و دانشمندان به سایر کشورها را مورد اشاره قرار داد و مدعی شد: ورود حدود میلیون ها برادر و خواهر افغانی در کشور نیز از اقدامات این سوءمدیریت است.

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: افغانی‌ها برادر و خواهر ما هستند، ولی کاری نکنید که ایرانی‌ها در اقلیت قرار بگیرند و توطئه‌هایی در دست باشد.

وی افزود: حسن روحانی با به کارگرفتن چهره‌های متخصص و دیپلمات‌های مجرب مانند دکتر ظریف توانست به موفقیت برسد.

وی افزود: این افراد متخصص را کنار می‌گذارید، افراد دیگری جایگزین می‌کنید، نتیجه‌اش وضعیت امروز می‌شود و باید هر لحظه احساس خطر کنیم.

منتجب‌نیا توسل به دین و مذهب و استفاده ابزاری از مقدسات را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: تبعیض و بی‌عدالتی در همه امور کشور از واگذاری مسئولیت‌ها تا توزیع ثروت و امکانات مختلف نیز از آثار این نوع دولتداری است.

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی: پزشکیان شخصیتی وارسته و پاکدامن است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha