معاون دادگستری البرز: کاربران فضای مجازی از شایعه پراکنی پرهیز کنند

کرج - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از کاربران فضای مجازی خواست در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اخلاق مداری را رعایت کرده و از هرگونه شایعه پراکنی، سیاه نمایی و نشر اکاذیب پرهیز کنند.

"فرید نجف نیا" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با گسترش و توسعه ارتباطات و فعالیت های مرتبط با فضای مجازی، مسوولیت سنگینی بر دوش کاربران است که باید از هرگونه حواشی، تخریب ، تهمت، اهانت، بدگویی و امثال آن دوری نمایند.
وی اضافه کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی یک ضرورت مهم است و کاربران و فعالان فضای مجازی وظیفه دارند در حفظ ارزش های اسلامی و رعایت اصول اخلاق حرفه ای در انتشار مطالب بکوشند.

نجف نیا گفت: تمام متولیان و دستگاه های حاکمیتی و عمومی ضمن رعایت اصل بی طرفی و عدم حمایت تبلیغی از داوطلب یا داوطلبان خاص، زمینه مشارکت فعال و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

معاون دادگستری البرز: کاربران فضای مجازی از شایعه پراکنی پرهیز کنند


وی تاکید کرد: اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی با مطالبه گری، روشنگری و ارتقای آگاهی و دانش مردم، موجب تقویت بنیان‌های مردمی می‌شوند.

نجف نیا با تأکید بر اهمیت حضور فهیمانه و هوشمندانه مردم در رویداد سیاسی انتخابات بیان کرد: تأثیرگذاری اصحاب رسانه حقیقتی انکار ناپذیر است که اگر کسی آن را کتمان کند، در واقع انصاف خود را کتمان کرده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز بیان کرد: مشارکت بالای همه توده‌های مردمی از هر قشر و صنف و اندیشه‌ای برای سرافرازی نظام است و رسانه‌ها نقش موثری در جلب مشارکت حداکثری ایفا می کنند.

سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha