۴ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85518310
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶ تن زباله از منطقه گردشگری تاریکدره همدان جمع آوری شد

همدان- ایرنا- رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: ۶ تن زباله با هدف ارتقای آگاهی و آموزش در مورد مسایل زیست محیطی و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از طبیعت از منطقه گردشگری و ورزشی تاریکدره همدان جمع آوری شد.

رضوان سلماسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این برنامه به پیشنهاد علی امزاجردیان از کوهنوردان با سابقه همدانی و با مشارکت فعالان محیط زیست و کوهنوران اجرا شد و ۴۰۰ نفر از علاقه‌مندان به محیط زیست و طبیعت در این طرح مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: در این برنامه علاوه بر شهروندان، کوهنوردان و فعالان محیط زیست، تعدادی از نهادها و اداره‌های دولتی همچون اداره منابع طبیعی، هلال احمر، آب و فاضلاب، معاونت خدمات شهری شهرداری، سازمان فرهنگی شهرداری و آموزش شهروندی در کنار هیات کوهنوردی استان همدان حضور داشتند.

۶ تن زباله از منطقه گردشگری تاریکدره همدان جمع آوری شد

سلماسی ادامه داد: گستره جمع آوری زباله در این برنامه از منطقه پشت پیست تاریکدره و اطراف پیست اسکی بود که طی برنامه یک روزه انجام گرفت و سازمان خدمات شهری شهرداری همدان نیز با چند دستگاه خودرو اقدام به انتقال زباله ها کرد.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی کوهستان یکی از مهمترین مطالبات و خواسته های فعالان عرصه محیط زیست و طبیعت دوست است، خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که مشابه چنین برنامه ای را در سایر نقاط طبیعی همدان انجام دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha