۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85518361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی جشن غدیر در بیرجند اجرا می‌شود

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: محدودیت‌های ترافیکی جشن بزرگ عید سعید غدیر در بیرجند برای تسهیل در برپایی موکب‌های مردمی و رفت و آمد شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز دوشنبه بیان کرد: جشن بزرگ عید غدیر روز سه شنبه پنجم تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در بلوار پاسداران شهر بیرجند حد فاصل میدان قدس تا میدان جانبازان برگزار خواهد شد.

وی افزود: به منظور تسهیل در برپایی موکب‌های مردمی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه چهارم تیر ماه تا پایان مراسم در روز عید غدیر، خیابان پاسداران حد فاصل میدان قدس تا میدان جانبازان (در مسیر شمال به جنوب) ممنوعیت تردد و توقف دارد که در این خصوص تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر هم مسدود می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: علاوه بر محدودیت‌های یاد شده، مسیر دیگر بلوار پاسداران از میدان جانبازان تا میدان قدس و تمامی مسیرهای منتهی به آن در روز عید از ساعت ۱۶ تا پایان مراسم مسدود خواهد شد.

وی از رانندگان خواست در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی، از سایر معابر برای تردد استفاده و شهروندانی که در این مراسم شرکت خواهند کرد از پارک وسایل نقلیه مقابل پارکینگ منازل ساکنان محل خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha