۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85518811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده‌های ادبی فارس به جشنواره ملک الشعرای بهار فراخوانده شدند

شیراز - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در قالب جشنواره ملک الشعرای بهار، انجمن‌های ادبی که طرح‌ها و ایده‌های تازه‌ای برای پیشبرد تاثیرگذار این انجمن‌ها داشته باشند، با ارائه طرح خود، حمایت مالی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا خوش اقبال،دوشنبه در این زمینه اظهار کرد: انجمن‌های ادبی یکی از مهمترین و ارزشمندترین ظرفیت‌های ادبی کشور است و براین اساس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تمام توان و تلاش خود را برای حمایت از این انجمن‌ها با ایده‌های خلاقانه ادبی و طرح‌های نوآورانه به کار می‌گیرد.

وی افزود: فراخوان استانی پذیرش طرح و برنامه‌های ادبی از طریق لینک http://b۲n.ir/w۴۵۳۰۹ است و در فضای مجازی و گروه‌های فرمت ادبی مربوط نیز اطلاع‌رسانی شده است.

خوش‌اقبال ادامه داد: انجمن‌های ادبی علاقه مند تا پانزدهم تیر ماه فرصت دارند، مستندات طرح و ایده خود را بارگذاری کنند.

ایده‌های ادبی فارس به جشنواره ملک الشعرای بهار فراخوانده شدند

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و قرارگاه شهید آوینی در برگزاری جشنواره ملک‌الشعرای بهار، گفت: این جشنواره با هدف حمایت از انجمن‌های ادبی به منظور فعال و پررنگ‌تر شدن فعالیت این انجمن‌ها برگزار خواهد شد.

وی درباره داوری طرح‌ها و ایده‌های این رویداد ادبی، توضیح داد: طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه انجمن‌های ادبی ابتدا از سوی کارشناسان خبره ملی بررسی و امتیاز دهی می‌شود و بر اساس اولویت‌ها از برگزیدگان حمایت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha