مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: در کنار باشگاه نساجی هستیم

ساری - ایرنا - در پی انتشار خبری مبنی بر امتیاز واگذاری باشگاه نساجی مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان این استان گفت که در کنار این باشگاه هستیم و با تمام قوا برای برطرف شدن مشکلات نساجی مازندران تلاش خواهیم کرد.

علی رجبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران در طول فصل گذشته همیشه در کنار باشگاه نساجی بوده و تلاش کرد در کنار زحمات مالک و مدیران این باشگاه، یار و یاور این تیم ریشه دار مازندران در لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

وی در ارتباط با حواشی ایجاد شده در باشگاه نساجی مازندران و صحبت‌هایی مبنی بر فروش امتیاز این باشگاه، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هستیم و روزهای خوش فوتبال استان به ویژه در شهر قائم شهر به پاس زحمات و تلاش این بزرگمرد به ثبت رسیده است.

وی از پیگیری‌های ویژه اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار قائم شهر و نمایندگان مردم قایم شهر در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکل فراروی باشگاه نساجی مازندران خبرداد و اظهار کرد: در حال حاضر با کمک ۲ نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در تلاش برای رفع مشکلات این تیم رشه دار مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشورمان هستیم.

این مقام مسوول با بیان اینکه ناراحتی هواداران پرشور نساجی به حق است، تصریح کرد: شادابی و نشاطی که این سال ها توسط فوتبال نساجی در قائم شهر و در تمام سطح استان مازندران ایجاد شده برکسی پوشیده نیست و ما قدردان زحمات‌کشان این باشگاه بزرگ هستیم و در تلاش هستیم مشکلات موجود را به زودی برطرف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: در کنار باشگاه نساجی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با قدردانی از نگاه ویژه استاندار به فوتبال و تیم بزرگ و ریشه‌دار نساجی، گفت: با دستور ویژه استاندار مبنی بر رفع مشکلات و دغدغه‌های مدیران و مالک باشگاه، جلسه‌ای فوری با حضور تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار خواهد شد و در خصوص رفع ایرادات و مشکلات موجود تصمیمات مهمی نیز اتخاذ خواهد شد.

رجبی، همچنین در ارتباط با تخریب بخشی از ورزشگاه وطنی قائم شهر به منظور رفع مشکل ورود اتوبوس تیم‌های میزبان و میهمان به داخل این ورزشگاه، گفت: در بازدیدی که به همراه شخص استاندار از استادیوم شهید وطنی قائم شهر داشتیم، موقعیتی را جنب اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر در نظر گرفتیم تا با تخریب این بخش مشکل ورود و خروج اتوبوس‌های تیم‌ها به داخل ورزشگاه رفع شود.

این مقام مسئول، از رضا حدادیان بعنوان سمبل فوتبال مازندران نام برد و اظهار داشت: مالک باشگاه نساجی در طول این سال‌ها سبک و شیوه جدیدی از مدیریت فوتبالی را در کشور به ثبت رساند و همین موضوع باعث شد تا نام مازندران در کشور و حتی در آسیا بیش از پیش بدرخشد.

رجبی افزود: هواداران صبور باشند، رضا حدادیان مالک باشگاه، بیشتر از هر هواداری، عاشق نساجی و هوادارتر از همه است و این موضوع را این سال‌ها ثابت کرده است و تلاش همه ما اینست که فصل آینده با کمک مالک باشگاه با قدرت تر از فصول گذشته تیمی قدرتمند جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران روانه مسابقات کند.

وی با بیان اینکه خواسته مردم مازندران ادامه دادن نساجی با رضا حدادیان است و ما هم همراه با هواداران مازندرانی، بر همین باور هستیم، خاطرنشان کرد: همه ما عاشق نساجی هستیم و تک تک مردم مازندران در کنار هر رشته‌ای، به نساجی هم عشق می ورزند و شک نکنید با تمام قوا برای برطرف شدن مشکلات موجود در استادیوم شهید وطنی قائم شهر و همچنین مشکلات، دغدغه‌ها و خواسته‌های مالک باشگاه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و تا برطرف شدن کامل مشکلات موجود در کنار باشگاه نساجی خواهیم بود.

مالک باشگاه نساجی و مدیران این تیم تصمیم گرفته‌اند تا این باشگاه پرطرفدار را به دلیل آن‌چه که کم‌توجهی برخی مسئولان و اجحاف در حق این باشگاه خصوصی بیان کرده‌اند واگذار کنند؛ تصمیمی که در نخستین روز تابستان هواداران این تیم و فوتبال مازندران را بهت‌زده کرد.

هواداران نساجی که طی روزهای اخیر در انتظار شنیدن خبر جذب بازیکنان جدید، تمدید قرارداد مهره‌های اثرگذار و برگزاری اردوهای آماده‌سازی‌ تیم محبوب‌شان بودند، امروز با مشاهده خبر تصمیم به واگذاری باشگاه باز هم مانند چند ماه اخیر نگران وضعیت تیم‌شان شدند.

تصمیم به واگذاری باشگاه نساجی توسط مالک فعلی این تیم یعنی «رضا حدادیان» یک بار دیگر نیز در ۱۶ آبان ۱۴۰۲ اتخاذ شده بود. اما آن تصمیم عملی نشد و حدادیان همراه با کادر مدیریت‌اش با تمام توان به تیمداری ادامه دادند.

اما به نظر می‌رسد این بار مسئولان باشگاه تصمیم جدی برای این اقدام دارند. خبر واگذاری باشگاه نساجی را مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده اعلام کرده است. حمیدرضا بایندریان عنوان کرده که مجموعه مدیریتی باشگاه تصمیم قطعی برای واگذاری گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha