امام جمعه یزد: ابعاد واقعه عظیم غدیر برای نسل جوان تبیین شود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: ابعاد مختلف واقعه عظیم غدیرخم توسط اساتید حوزه و دانشگاه و رسانه‌های گروهی برای مردم و جوانان تبیین شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در جمعی از روحانیون یزد افزود: تبیین واقعه تاریخ ساز غدیرخم یک رسالت بسیار بزرگ دینی بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت و روز غدیرخم ادامه داد: باوجود اهمیت موضوع غدیرخم هنوز ابعاد آن به درستی و کامل برای مردم و جوانان تبیین نشده است .

امام جمعه یزد بیان کرد: برگزاری جشن‌های غدیرخم اهمیت زیادی دارد و باید مردمی و باشکوه برگزار شود ولی تبیین آن حادثه اهمیت بیشتری دارد.

ناصری بیان کرد: جلسات پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی، برگزاری مسابقات به خصوص نشست‌های بصیرتی با موضوع غدیرخم بیشتر و بهتر باید در استان برگزار شود.

امام جمعه یزد: ابعاد واقعه عظیم غدیر برای نسل جوان تبیین شود

وی گفت: واگذاری امور غدیرخم همانند گذشته در محلات به هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی موضوع مهم دیگری است که باید محقق شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد هم در این نشست گفت: برگزاری جشن روز غدیرخم در کنار فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی در اولویت این مجموعه و سایر نهادها و تشکل‌های دینی است.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی افزود: مردمی برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به خصوص غدیرخم جزو برنامه مهم و محوری استان است که در این خصوص بیش از ۱۰۰ جشن مردمی با مسابقات مختلف و جلسات تبیینی با همکاری اساتید و روحانیون استان برگزار می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha