۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85519380
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

الخزعلی: در صورت حمله اسرائیل به لبنان منافع آمریکا هدف حمله قرار می‌گیرد

تهران- ایرنا- قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در اظهاراتی گفت که در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، منافع واشنگتن در عراق هدف حمله قرار خواهد گرفت.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از تارنمای شفق نیوز، الخزعلی افزود: اگر آمریکا به حمایت خود از رژیم غاصب ادامه داده و این رژیم عملیات خود را گسترش دهد و به لبنان و به حزب الله حمله کند، منافع خود را در منطقه و عراق به خطر خواهد انداخت.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق، گفت: این رژیم غاصب، این کابینه افراطی و این رژیم نازی هیچ سودی برای آمریکا نخواهد داشت.

پیش تر نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله به تهدیدات از روی ناتوانی و هراس مقامات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی لبنان اشاره کرده و گفته بود که این کشور جایی برای جبران شکست‌های (رژیم) اسرائیل نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده‌اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح‌های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha