انتخابات ریاست جمهوری/ ۶۸ هزار نفر در شهرستان صحنه‌ واجد شرایط رای‌ دادن هستند

کنگاور- ایرنا - فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان صحنه گفت که بیش از ۶۸ هزار نفر در این خطه شرقی استان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

غلامرضا شهبازی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای جمع آوری آرای مردم شهرستان صحنه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۶ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که ۴۸ شعبه در مناطق روستایی مستقر می شود.

وی افزود: تعداد ۳۴ شعبه ثابت در شهر صحنه، یک شعبه سیار و ۲۴ شعبه در روستاهای بخش مرکزی مستقر می‌شود.

وی گفت: در بخش دینور از توابع شهرستان صحنه نیز یک شعبه شهری و ۲۴ شعبه سیار روستایی به جمع آوری آرای مردم خواهد پرداخت.

فرماندار صحنه تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه انجام شده و در این راستا نشست‌های متعدد روشنگری از سوی سازمان های مردم نهاد با حضور اقشار مختلف مردمی انجام گرفته است.

شهبازی با اشاره به روزهای پایانی فعالیت ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شهرستان صحنه گفت: همچون سایر نقاط ایران بازه زمانی تبلیغاتی نامزدها ۲۴ ساعت قبل ‌از روز اخذ رأی یعنی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی در مورد افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha