حضور رای اولی‌ها در انتخابات بر آینده کشور تأثیرگذار است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران حضور رای اولی‌ها را در انتخابات یک تجربه بزرگ دانست و گفت: تصمیم و اراده امروز رای اولی‌ها در برنامه‌های آینده تأثیرگذار است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در همایش دختران رای اولی که در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: نقش آفرینی شما در این مرحله از زندگی بسیار مهم بوده و انتظاری که می‌رود این است که حقایق را در صفحه واقعیت‌ها نشان دهید.

وی افزو: اکنون توانسته‌اید با آموزش و یادگیری در موقعیتی قرار بگیرید که نسبت به گذشته در مباحث تبیینی پویا، روشن‌تر و با حرکت شتاب دار تری وارد صحنه مهم انتخابات شوید، ارزشمند است.

استاندار تهران با بیان اینکه دیگران بر اساس یافته‌ها بر شما تمرکز می‌کنند و می‌گویند دختران ما در جامعه اسلامی دارای بینش سیاسی، دینی، ارزشی و نگاه به آینده هستند، گفت: حضور شما در صحنه انتخابات برای اولین بار تجربه بزرگی است.

حضور رای اولی‌ها در انتخابات بر روی برنامه‌های آینده کشور تأثیرگذار است

به گفته وی، شما فرصت حضور در صحنه سیاسی پیدا کرده‌اید و باید علاوه بر اینکه خودتان به تکلیف سیاسی عمل می‌کنید دیگران را هم به صحنه دعوت کنید چرا که این مساله جز تکالیف اجتماعی محسوب می‌شود و شما جز سرمایه‌های اجتماعی هستید.

فخاری خطاب به دختران رای اولی تاکید کرد: شما از مرز بلاتکلیفی عبور کرده و تصمیم و اراده شماست که برای آینده برنامه ریزی می‌کند و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: اگر بخواهید برای آینده نظام جمهوری اسلامی چگونگی نقش زنان و مادران را تبیین کنید شروعش از امروز خواهد بود و این حرکت غیر قابل توقف است، آینده از شما سوال می‌کند که در زمانی که فرصت داشتید چه کرده‌اید.

حضور رای اولی‌ها در انتخابات بر روی برنامه‌های آینده کشور تأثیرگذار است

استاندار تهران یادآور شد: من به عنوان یک پدر به شما تاکید دار با بصیرت، دانایی، تلاش و ذهن پویا، حرکت درست را ترویج کنید و به دیگران هم بیاموزید که چه کنند.

فخاری اضافه کرد: شما در نقطه‌ای برای بلوغ تشخیص رفتارهای دینی، ارزشی، اجتماعی و سیاسی ایستاده‌اید و در این مرحله برای بلوغ در تشخیص باید اثبات در عمل داشته باشید و در صحنه انتخابات این ثبات را نشان دهید.

حضور رای اولی‌ها در انتخابات بر روی برنامه‌های آینده کشور تأثیرگذار است

وی با اشاره به اینکه جامعه‌ای در آینده موفق است که جوانان آن باورهایشان را به یافته‌های جدید تبدیل می‌کنند، افزود: شما جوانان نشاط ساز هستید و تقویت بنیان‌های روحی روانی توسط شما صورت می‌پذیرد.

استاندار تهران رشد و تعالی جامعه را در گرو نقش آفرینی صحیح دختران گرامی دانست و گفت: شما می‌توانید برای نسل آینده زنان، موقعیت اجتماعی برتر و پرورش جامعه را به همراه داشته باشد، شما بهترین الگو و مهمترین عنصر برای تأثیرگذاری امروز و فردای جامعه هستید.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha