فرماندار: هزار و ۵۰۰ نفر مسوول اجرای فرایند انتخابات ریاست جمهوری در کنگاور هستند

کنگاور - ایرنا - فرماندار کنگاور در شرق استان کرمانشاه گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان طی روز هشتم تیر ماه جاری را بر عهده دارند.

ایرج صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک دهه ولایت در خصوص اقدامات فرمانداری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در شهر کنگاور افزود: بررسی ها و تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن چهاردهین دوره انتخابات ریاست جمهوری با پیش‌بینی ۷۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان انجام شده است.

وی توضیح داد: ۴۱ صندوق در بخش شهری و ۳۳ صندوق در بخش روستایی مستقر می شود و ۲ صندوق شهری سیاربرای سهولت دسترسی شهروندان تامین شده است.

فرماندار کنگاور گفت: اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است و هرچه بر اصول و ضوابط و مقررات انتخاباتی مسلط باشند به همان میزان از حقوق مردم دفاع خواهد شد.

صادقی در ادامه با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای اطمینان بخشی از سلامت انتخابات؛ برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند، امن و سالم با مشارکت حداکثری مردم و در تراز و شأن ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار دارم حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را با رعایت کامل قانون حفظ کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور، برگزاری انتخاباتی باشکوه بر مدار قانون را مبنای کار خود و اعضای ستاد عنوان و اضافه کرد: شعار راهبردی امام راحل مبنی بر اینکه میزان رأی ملت است و نیز فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه رأی مردم حق الناس است، مسیر را برای دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات در حوزه اجرا و نظارت، مشخص کرده است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha