رییس ستاد انتخابات اصفهان: اخلاق و قانون در تبلیغات رعایت شود

اصفهان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: درخواست ما همواره این بوده که در این دوره براساس قانون و اخلاق، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان محمدرضا جان‌نثاری، اظهار کرد: برای نخستین بار ستاد انتخابات استان از ستاد تبلیغاتی کاندیداها بازدید کرد و تلاش شد اگر با مشکلی مواجه هستند به صورت میدانی چالش ستادها برطرف شود.

وی افزود: در این جلسه نیز آخرین هماهنگی‌ها انجام شد و همه روسا و نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدها در استان اصفهان اعلام کردند برای انجام کارهای خود با مشکلی مواجه نیستند.

جان‌نثاری گفت: نامزدهای انتخابات می‌توانند در تمامی شعب اخذ رای، نماینده داشته باشند که در این راستا هر کدام از ستادها که تمایل به معرفی نماینده در شعب اخذ رأی دارند، درخواست خود را به ستاد انتخابات استان اعلام کنند.

وی ادامه داد: این بزرگترین نظارت عمومی است که کاندیداها از فرایند انتخابات خواهند داشت.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: امیدواریم مردم ما با حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری، نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشت تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، معاون اول او محمد مخبر از فردای همان روز و به مدت ۵۰ روز به عنوان مسئول اداره دولت آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha