گرامی‌مقدم: راهی جز حضور پای صندوق‌ رای نداریم

بجنورد-ایرنا- قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: اگر می خواهید کشور سامان یابد باید در انتخابات شرکت کنید، راهی جز حضور و مشارکت پای صندوق رای نداریم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل گرامی مقدم شامگاه سه شنبه در ستاد مرکزی پزشکیان در بجنورد اظهار کرد: فقر در نهایت سبب گسست اجتماعی می شود و علاوه بر آن نابرابری اجتماعی را به همراه دارد.

نماینده مردم بجنورد در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر این نابرابری ها را خودمان ایجاد کرده ایم و این نابرابری در جایی خود را بیرون می زند.

وی با اشاره به افزایش تورم و کاهش توان مالی مردم گفت: وقتی نقدینگی افزایش یابد به تولید کمک می کند.

گرامی مقدم خاطرنشان کرد: آنچه سبب تورم می شود بی ارزش بودن پول کشور است وباید فکری به حال تورم کرد.

وی گفت: برخی گفتند که هر وقت ارزش دلار بالا می رود به سراغ یورو و یا سایر ارزهای دیگر می رویم اما وقتی ارزش پول پایین باشد، وضعیت در برابر تمامی ارزها یکسان است.

گرامی مقدم گفت: مادامی که صندوق ملی خالی باشد، مشکل همین است و پر بودن صندوق به دیپلماسی خارجی و صادرات منوط است.

وی با اشاره به فروش نفت با دور زدن تحریم ها خاطرنشان کرد: فروش نفت با دور زدن تحریم ها فساد، هدر دادن نفت و منابع کشور است، نفت را به دلال ها و زیر قیمت می فروشیم، اما از حلقوم چه کسی نفت را می دهی؟ معامله روی آب فساد است، فسادی که هر چه زودتر باید برچیده شود.

وی گفت: مردم اکنون دنبال نامزدی هستند که بتوان به او اعتماد کرد، نمی شود به کسی اعتماد کرد که تنها شعار می دهد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، معاون اول او محمد مخبر از فردای همان روز و به مدت ۵۰ روز به عنوان مسئول اداره دولت آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha