۶ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۵
کد خبر: 85520095
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اتوبوس انتخابات در یزد به حرکت درآمد

۶ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۵
کد خبر: 85520095
اتوبوس انتخابات در یزد به حرکت درآمد

یزد- ایرنا- اتوبوس انتخابات برای ایجاد نشاط و تبیین اهمیت مشارکت آحاد مردم به خصوص دانشگاهیان در این عرصه مهم، سه‌شنبه شب در سطح برخی مراکز آموزش عالی یزد به حرکت درآمد.

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های یزد گفت: برای نخستین مرتبه اتوبوس انتخابات با محوریت افزایش مشارکت و آگاهی بخشی در مورد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت گردشی برنامه‌های خود را در دانشگاه‌های استان اجرا می‌کند.

" اکبر عابدی " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اهمیت مشارکت مردم به خصوص دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری اشاره کرد و افزود: اجرای گروه سرود، گروه تئاتر، تریبون آزاد و سخنرانی‌های انگیزشی از جمله برنامه‌های برگزار شده در قالب اتوبوس انتخابات است.

وی از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی را برپایی تریبون آزاد دانشجویی و گرامیداشت عید غدیر در خوابگاه پسران و دختران دانشگاه‌ها ذکر کرد و گفت: این برنامه همچنان با همراهی خوب دانشگاهیان و مسئولان در مراکز مختلف آموزش عالی استان ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: همانطوریکه بارها مقام معظم رهبری تاکید کردند اصلی ترین موضوع در انتخابات مشارکت گسترده آحاد مردم و سپس انتخاب اصلح است و بسیج دانشجویی بر حسب رسالت ملی، دینی و انقلابی خود به تلاشش ادامه می‌دهد.

۸۷۰ شعبه اخذ رای شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل در استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha