۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۷
کد خبر: 85513216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در یزد + فیلم

یزد- ایرنا- تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری سه‌شنبه شب با حضور جمعی از مردم در بوستان باغ ملی شهر یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این تریبون آزاد توسط بسیج دانشجویی استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان و خانواده‌ها و با هدف ایجاد زمینه برای طرح دیدگاه‌های مختلف برگزار شد.

در این تربیون آزاد با عنوان " کافه گفت و گو " تعدادی از شهروندان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهید رییسی به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کردند.

همچنین در این تربیون آزاد برخی از شهروندان از نامزدهای مختلف با طرح علل حمایت، رسیدگی به مسایل اقتصادی و فرهنگی به خصوص ایجاد اشتغال برای جوانان را خواستار شدند.

فرمانده بسیج دانشجویی استان یزد گفت: یکی از برنامه‌های مهم این تشکل برای ایجاد زمینه مشارکت مردم در انتخابات برپایی تریبون آزاد در بوستان‌های شهر است.

" اکبر عابدی " در حاشیه برپایی این تریبون آزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه هر شب با اطلاع قبلی در یکی از بوستان‌های شهر برگزار می‌شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۷۳ هزار دانشجو است که در مراکز مختلف آموزش عالی مشغول تحصیل هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha