لازمه تحول جامعه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است

زاهدان - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور حداکثری و هوشمندانه، اصل اساسی و تحول آفرین انتخابات است، گفت: همه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل توسلی روز چهارشنبه در نشست جهاد تبیین که با محوریت انتخابات ویژه دانشجویان در محل دانشگاه پیام نور مرکز ایرانشهر برگزار شد، بیان کرد: مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف و تحرک‌ بخشی و امیدآفرینی، از جمله ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که در بدنه دانشجویی وجود دارد.

وی افزود: دانشجویان با روحیه نشاط و شادابی که دارند، می‌توانند ایجاد کننده شرایط مطلوب باشند بنابراین باید در عرصه مطالبه گری گام بردارند ما نیز از آنان حمایت خواهیم کرد؛ چرا که باید با مطالبه‌گری و تعامل با مدیران دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت انجمن‌ها و تشکل‌ها بتوانیم با کمک و مشارکت شما، گام‌های بیشتری در راستای اهداف دانشگاه و تعالی فرهنگی دانشجویان برداریم.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار است این اقدام را مانع مهاجرت نیروی انسانی و قشر تحصیلکرده به سایر استان‌ها خواند و گفت: جذب دانشجو و ایجاد رشته های پرمخاطب متناسب با نیاز هر شهرستان در مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه رشد قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به علت سطح گستردگی سیستان و بلوچستان یکی از دانشگاه‌های موثر در بحث جذب اشتغال بوده و بیش از ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در ادارات دولتی جذب شده‌اند.

توسلی با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تلاش کنیم، افزود: حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات مایه اقتدار، تحول در مدیریت، وحدت امت اسلامی و مانع از تعرض دشمن است، بنابراین هر کسی که به انقلاب اسلامی و راه شهید رئیسی علاقه‌مند است، صبح انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوان نخبه دانشگاهی باید به دنبال تحول‌خواهی و ایفای نقش در کشور و جامعه باشد، ادامه داد: باید مسولان و متولیان امر از ظرفیت نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده دانشگاهی در پیشبرد اهداف استفاده کنند، تحقق این امر ملزم به حضورپرشور و آگاهانه در روز انتخابات است که بتوانیم با انتخاب فرد اصلح و در تراز رئیس جمهور شهید دولتی مردمی، قدرتمند و قوی برگزینیم.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اظهار کرد: فارغ از این که چه کسی رئیس جمهور شود، مهمترین دستاورد انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه جاری سربلندی و سرافرازی مردم ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در این جلسه، دبیران کانون‌ها و انجمن‌های شرکت کننده و دانشجویان، با طرح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرهای خود، به ارائه پیشنهادهایی برای بهبود فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha