۶ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85520142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی خدمت دهی ثبت احوال بوشهر در روز انتخابات

بوشهر- ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال روز جمعه هشتم تیر، همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان فعال و آماده خدمت رسانی به متقاضیان هستند.

به گزارش ایرنا ،" اسکندر پاسالار" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با فعال بودن ادارات و دفاتر پیشخوان در روز انتخابات افرادی که مدارک هویت‌شان مشکل داشته باشند در همان روز مدارک اصلاح خواهد شد.

وی افزود:افرادی که شناسنامه عکس‌دار یا کارت هوشمند ملی ندارند یا شناسنامه آن‌ها نیاز به تعویض دارد در این فرصت باقی مانده به دفاتر پیشخوان مراجعه و هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام و تعویض شناسنامه خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر یادآور شد: همه تلاش‌ها و اقدامات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو در حال انجام است تا هیچ فردی به دلیل نداشتن مدارک هویتی از شرکت در انتخابات محروم نشود.

پاسالار ادامه داد: علاوه بر همراه داشتن شناسنامه عکس دار، داشتن شماره ملی یا کارت هوشمند برای شرکت در انتخابات ضروری است.

بیشتر بخوانید

آمادگی ثبت احوال بوشهر برای خدمت‌رسانی به مردم تا زمان رای‌گیری

۳۷۰ هزار جلد شناسنامه بوشهری‌ها نیازمند تعویض است

وی تصریح کرد: هم اینک ۱۰ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است و متقاضیانی که پیامک صدور و تحویل کارت را دریافت کرده اند با در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

پاسالار با اشاره به اینکه احراز هویت افراد برای شرکت در انتخابات از وظایف مهم ثبت احوال است گفت: شماره تلفن ادارات و کارکنان در اختیار ستاد انتخابات قرار داده شده تا چنانچه ابهامی در احراز هویت یا عدم دسترسی به شماره ملی رای دهندگان باشد با هماهنگی رفع شود.

وی افزود: کلیه متولدین هشتم تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت هوشمند ملی در روز جمعه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha