۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85521473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرزداران خلیج فارس مهیای خلق حماسه حضور می‌شوند

بوشهر-ایرنا- همزمان با اتمام زمان تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بوشهری ها به عنوان مرزداران خلیج فارس مهیای خلق حماسه حضور در انتخابات هشتم تیر ماه می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با شهادت آیت الله شهید رئیسی و همراهان در پرواز اریبهشت ماه و به یکباره پهن شدن بساط انتخابات آن هم در کمتر از سه ماه بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که جامعه درگیر شور و حرارت انتخاباتی شود.

اما اکنون در گوشه گوشه ایران اسلامی و بویژه در جوار خلیج فارس همگان مصمم به حضوری پرشور در این صحنه مهم سیاسی شدند تا در آینده و ساختن ایرانی آباد و پیشرفته مشارکت کنند.

امسال به واسطه فرصت اندک نمایندگان برای برنامه های تبلیغاتی و نبود امکان حضور در تمامی استان ها ولی به لطف فضای، مجازی مردم در لحظه در جریان صحبت ها و برنامه های نامزدهای انتخاباتی قرار گرفتند تا از این رهگذر شناخت و اشرافیت بیشتری به نامزدها پیدا کنند.

حال در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت مانده در هوای شرجی و گرما زده بوشهر رفتیم و از حال و هوای انتخاباتی آنها مطلع شویم که نقطه مشترک تمامی مصاحبه شوندگان عزمی جزم برای حضور پررنگ در انتخابات و دعوت از سایرین برای نقش آفرین در این رویداد مهم و سرنوشت ساز است.

مرزداران خلیج فارس مهیای خلق حماسه حضور می‌شوند

حضوری آگاهانه در صحنه برای عزت و سربلندی ایران

شهروند بوشهری گفت: هشت تیرماه امسال با وجود گرما و رطوبت بالای حکمرفا بر شهر بوشهر بار دیگر برای آینده ایران و عزت این مرز و بوم پای صندوق‌های رای حاضر می شوم تا به داوطلب اصلح خود رای دهم.

«دانش رستمی» افزود: انتخابات جلوه ای از اقتدار و عزت هر نظام است که در مقطع کنونی باید نسبت به حضور آگاهانه در این رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز اهتمام ورزید.

وی اظهار کرد: در انتخابات کنونی با حضور کاندیداهایی از جناح‌های سیاسی مختلف شور و رقابتی مثال زدنی در فضای جامعه حکمفرما شده که این روند نویدبخش افزایش مشارکت انتخابات در استان ولایت مدار و دارالحماسه بوشهر است.

بیشتر بدانید

آمادگی خدمت دهی ثبت احوال بوشهر در روز انتخابات

درآمدی بر فضای انتخابات در استان بوشهر

جریان‌های فرهنگی سیاسی بوشهر برای برپایی انتخاباتی باشکوه تلاش کنند

بوشهری‌ها آماده انتخاب رئیس جمهوری اصلح شدند

دیگر شهروند بوشهری نیز یک جوان رای اولی است که درباره حضورش در انتخابات پیش این گونه شرح می‌دهد: با پایان یافتن تبلیغات انتخاباتی اکنون نوبت به مردم رسیده تا با جمع آوری داده‌ها و تکامل شناخت خود از داوطلبان دست به یک انتخابات اصلح بزنند.

«محمدرضا زنده بودی» اضافه می‌کند: چنانچه فردی موافق و یا مخالف وضعیت کنونی کشور است در هر دو حالت باید برای تعیین سرنوشت خود روز جمعه در پای صندوق‌های رای حاضر شود.

مرزداران خلیج فارس مهیای خلق حماسه حضور می‌شوند

وی گفت: خود نیز با شناختی که عمده آن در نتیجه مناظره‌های انتخاباتی اخیر حاصل شده سعی می‌کنم رئیس جمهوری دغدغه مند و حساس به آینده جوانان کشور را انتخاب کنم.

بوشهری‌ها برای ناامید کردن دشمن هم قسم شدند

دیگر شهروند بوشهری هدف از مشارکت در انتخابات ناامید کردن دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان می‌کند.

«منیژه اسماعیلی» اضافه می‌کند: در انتخابات هشتم تیرماه پیش‌بینی‌هایی مبنی بر کشیده شدن انتخابات به دور دوم مطرح است اما بدون تردید برنده واقعی مردمی هستند که برای آینده وطن خود پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی گفت: با گرما و رطوبت که این روزها بر استان بوشهر حکمفرما شده شاید بیم آن برود که این شرایط نامساعد جوی در میزان مشارکت مردم تاثیر بگذارد ولی بدون تردید خطه ای که پیشانی دفاع از ایران در برابر تهدیدات مختلف دشمنان بوده در این صحنه حساس نیز مشارکتی مثال زدنی در انتخابات رقم می‎‌زند.

اسماعیلی اظهار کرد: در آن مقطع مهم تاریخی که «زنان لرده» در «گیسکان» دشتستان پوز دشمنان متجاور را به خاک و خون مالیدند حال نوبت به حماسه ای دیگر از دشمن ستیزی بانوان کهن دیار بوشهر است تا با حضور حداکثری پای صندوق رای دل رهبر معظم انقلاب و همچنین روح شهیدان خدمت را شادمان کنند.

مرزداران خلیج فارس مهیای حضور حماسی شدند

دیگر شهروند بوشهری نیز عنوان می‌کند: ما مرزداران همیشگی خلیج فارس جمعه نیز می آییم تا برگ زرین دیگری را از تاریخ سراسر شکوه ایران عزیزمان رقم بزنیم.

«مهران سلیمی» افزود: پیش بینی می کنم امسال شور و انتخاباتی استان بوشهر در برابر ادوار گذشته بیشتر شده و این شور در فضای مجازی چند ده برابر فضای حیقیقی است.

وی اظهار کرد: شور و حال انتخاباتی موجود در فضای انتخاباتی نویدبخش آمار خیره کننده هم استانی ها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

سلیمی افزود: برای بوشهری آباد و سربلند هم که شده در روز جمعه از همان ساعت های آغازین رای گیری زن و مرد، پیر و جوان و کارمند و کارگر برای تعیین سرنوشت ایران عزیزمان در چهار سال آینده در انتخابات شرکت می کنیم.

مرزداران خلیج فارس مهیای خلق حماسه حضور می‌شوند

نیم قرن سابقه حضور متوالی در انتخابات

یک بانوی سال خورده بوشهری نیز گفت: حضور در انتخابات را حرکتی در مسیر امام و شهدا دانسته واکنون نزدیک به ۵۰ سال است که در این صحنه حضوری فعال دارم.

«مرضیه ملکوتی» اضافه کرد: قهر با صندوق در هیچ دوره و زمانی برایم اهمیتی نداشته بر همین اساس با گذشت نزدیک به نیم قرن حتی یک انتخابات را از دست ندادم.

وی ادامه ادامه داد: در انتخابات فردا هشتم تیرماه نیز بدون تردید از اولین نفراتی خواهم بود که با حضور پای صندوق های رای قطره برای پیوستن به دریا حضور و حماسه مردمان استعمارستیز و قهرمان شهر و دیارمان می شوم.

بررسی فضای میدانی شهرهای استان بوشهر در آخرین ساعات تبلغات مجاز انتخابات نشان می داد که مردم با یک شور و حال خاصی در این ستادهای گردهم آمده و در خصوص آخرین تحولات و بازخوردهای سخنان داوطلبان این انتخابات سرگرم گفت‌وگو هستند.

همچنین امسال شاهد داغ شدن فضای انتخابات در صفحات شبکه های اجتماعی هستیم به گونه ای که هواداران داوطلبان در این شبکه ها، با شوری وصف ناشندنی از داوطلب مورد حمایت خود دفاع می کنند.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha