اشتغال بیش از هشت هزار کارگر لرستانی تثبیت شد

 خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: شغل هشت هزار و ۱۶۲ کارگر استان طی سه ماهه امسال با اقدامات حمایتی دولت تثبیت شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، سید فرهاد ناصری نیا افزود: سه ماهه امسال با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان ۱۸ بنگاه اقتصادی و تولیدی مشکل‌دار مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مشکل این واحدها در قالب کمیته زیرمجموعه کارگروه اشتغال لرستان بررسی و تصمیمات لازم جهت حمایت و رفع مسائل آنها اتخاذ شد تا با حمایت های بانکی و دستگاه های خدمات رسان، شرایط کاری کارگران این واحدها تثبیت شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: عمده مشکلات این بنگاه‌ها شامل تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرائم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، جلوگیری از قطع برق، مشکلات مرتبط با محیط‌ زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی و بیمه تامین اجتماعی بود.

ناصری نیا ادامه داد: با احیای برخی از خطوط تولید این واحدها و رفع مشکلات عمده آنها، علاوه بر زمینه تثبیت اشتغال هشت هزار و ۱۶۲ کارگر استان، شرایط برای رونق تولید و اقتصاد نیز فراهم شده است.

۳۰ هزار نفر در سه هزار تعاونی لرستان مشغول به کار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha