۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85589224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال طرح تعاونی در لرستان آماده بهره برداری است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲۸ طرح تعاونی با سرمایه گذاری یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال در استان تکمیل شده و همزمان با هفته تعاون به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا سید فرهاد ناصری نیا روز شنبه در حاشیه آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام به مناسبت هفته تعاون افزود: این تعداد تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی، ۱۹۶ عضو دارند و زمینه اشتغال ۱۵۳ نفر را فراهم کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات تعاونگران در مصلی های نماز جمعه، بازدید شرکت‌های تعاونی و بررسی وضعیت آنها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست تخصصی با فعالان و تعاونگران، تشکلات و اتحادیه‌ها، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌ها و تجلیل از تعاونگران برتر از دیگر برنامه‌های هفته تعاون در لرستان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هفته تعاون امسال به نام «تعاون، تبلور مشارکت مردمی» نامگذاری شده است که باید برای تحقق آن، ترویج فرهنگ کار گروهی را بین عامه مردم به ویژه کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در دستور کار خود قرار داد.

۱۳ تا ۱۹ شهریور هفته تعاون نامگذاری شده است.

سه هزار واحد تعاونی با اشتغال حدود ۳۰ هزار نفر در لرستان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha