معاون سابق سپاه قدس: غربی‌ها برای تاثیرگذاری بر انتخابات ایران تلاش می‌کنند

تربت حیدریه - ایرنا - معاون سیاسی سابق سپاه قدس با اشاره به اقدامات شیطنت‌آمیز غربی‌ها برای تاثیرگذاری بر انتخابات پیش‌رو گفت: قطعنامه «تروئیکای اروپایی» و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی با لبنان در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تاثیرگذاری بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش چهارشنبه از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت حیدریه، محمدعلی قاسم‌زاده نداف روز چهارشنبه در جمع هادیان سیاسی بسیج تربت‌حیدریه اظهار کرد: سلطنت‌طلب‌ها، منافقان و معاندان پای کار آمده و مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات می‌کنند تا با انتخاب فردی که با جریان انقلابی موافق نیست، همان مسیر دلخواه آنان در گذشته ادامه یابد.

وی ادامه داد: با کمال تاسف وارثان برجام، که فایده‌ای برای کشور نداشت، امروز دست از پا درازتر و با کمال بی‌انصافی دنبال همان مسیر غلط گذشته هستند و چنانچه این تذکرها و یادآوری‌ها نباشد برخی با کمال بی‌انصافی و با تحریف به دنبال فریب مردم هستند.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس تصریح کرد: غربی‌ها در موضوع برجام با تحمیل برخی فعالیت‌ها، جمهوری اسلامی را وادار به واگذاری اورانیوم غنی شده و ۷۰ تن آب سنگین اراک کردند و در کنار قلع و قمع ۱۶ هزار سانتریفیوژ از مجموع ۲۱ هزار سانتریفیوژ و تزریق بتن در راکتور اراک، اعلام کنند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: مهمتر از همه این اقدامات حتی حاضر شدند بازدیدهای نوبتی و غیرنوبتی و هر زمان که بازرسان اراده کنند از تٱسیسات هسته‌ای انجام شود و حتی دوربین‌هایی نصب کردند تا تمام اقدامات اعتمادسازی را انجام داده‌ باشند.

قاسم‌زاده نداف گفت: در ادامه همه اقدامات اعتمادسازی از ۴۱ بند FATF تعداد ۳۹ بند را پذیرفتند و طرف مقابل هیچ قدمی‌برای تعهدات خود برنداشت و در نهایت برجام را پاره کرده و از این معاهده خارج شدند.

وی بیان کرد: بعد از خروج آمریکایی‌ها از برجام، اروپایی‌ها با شیطنت اعلام کردند که به تعهدات خود پایبند هستند اما در نهایت گفتند که نمی‌توانیم و باید دوباره به آمریکا امتیاز بدهید تا به برجام برگردد.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچکدام از مقامات دولت گذشته خاطرات کتاب «کاترین اشتون» در موضوع برجام را تکذیب نکرده اند، گفت: اشتون در کتاب خود توضیح می‌دهد که به ایران اعلام کردیم تا برجام ۲ و سه را بپذیرد.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس ادامه داد: این یعنی که جمهوری اسلامی باید حضور منطقه‌ای در غرب آسیا را کاهش داده و برد موشکی بالاتر از هزار و ۴۰۰ کیلومتر نداشته‌ باشد و متأسفانه تلویحا دولت قبل قبول کرد اما به فضل خدا عمر دولت به پایان رسید و این مسیر غلط متوقف شد.

نداف یادآور شد: ارعاب مردم یعنی اینکه با انتخاب رئیس جمهوری انقلابی، کشور با تحریم و تهدید، جنگ و افزایش دلار مواجه می‌شود و متأسفانه مانند گذشته برخی داخلی‌ها هم به آن‌ دامن می‌زنند.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس گفت: امروز همگان وظیفه داریم تا با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، دشمن را از اهداف خود و طمعی که برای تاثیرگذاری بر انتخابات کشور ما دارد، مایوس سازیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha