حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی نظام را افزایش می‌دهد

تربت‌ حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌ حیدریه گفت: خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، قدرت چانه‌زنی نظام را بالا می‌برد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان روز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین در جمع رییسان اتحادیه اصناف و بازاریان تربت‌حیدریه، افزود: مجموعه بسیج و سپاه از نامزد خاصی حمایت نمی‌کند و مهم‌ترین اصل در سلسله مراتب سپاه و بسیج، مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات و رقم خوردن یک حماسه سیاسی دیگر است.

وی با بیان اینکه احترام به انتخاب مردم و همکاری با دولت منتخب وظیفه همگان است، گفت: در دوران کمتر از سه ساله خدمت دولت شهید رئیسی، جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از انزوا خارج شد و این امر مرهون ولایت‌پذیری و ولایتمداری و حضور میدانی شهدای خدمت در همه عرصه‌ها بود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: آیت الله رئیسی در حالی دولت را با مرگ و میر روزی ۷۰۰ نفر در ایام کرونا تحویل گرفت که برخی حتی واکسن را به برجام گره زده بودند، اما دولت خدمتگزار سیزدهم با اخلاص، روحیه جهادی و شوق خدمت به مردم، معضل کرونا و بسیاری مسایل دیگر را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد.

یعقوبیان به برگزاری کنگره ۲ هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت‌ حیدریه به‌ عنوان مهمتربن رویداد بومی منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از ایرادات مهم سالیان متمادی در این منطقه، غفلت از شناسایی ظرفیت‌های تربت‌ حیدریه بود و اکنون برگزاری کنگره شهدا فرصت مغتنمی برای شناساندن ظرفیت‌های این شهرستان به استان و کشور است.

وی افزود: در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سردار شهید عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید دیار پیشتازان انقلاب اسلامی، با هماهنگی‌های به عمل آمده، یادواره شهدای اصناف نیز روز ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

یعقوبیان اضافه کرد: تا کنون ۱۱۸ شهید اصناف در تربت‌ حیدریه شناسایی شده اند که از این خانواده ۶۵ نفر آنان در این شهرستان ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha