دولت شهید رییسی در حل مساله مسکن بالاترین نمره را دارد

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دولت شهید آیت الله رییسی در حل مشکلات مسکن و بحران هایی همانند کرونا و حتی روابط با همسایگان کشور در میان دولت های پیشین بالاترین نمره را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح یک هزار و ۱۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که به صورت ویدئو کنفراس و با حضور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم سرمایه گذاری‌های بسیار مناسب و راضی کننده ای در حوزه توسعه زیرساخت ها و امور زیربنایی همانند مسکن داشته که سطح رضایت مردم را در جامعه افزایش داد.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین رایگان در قالب این نهضت، امید به خانه دار شدن را در دل مردم زنده کرد که امروز با افتتاح بخش کوچکی از این واحدها شاهد دستاوردهای بسیار مهم و اساسی دولت مردمی سیزدم هستیم.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: دولت شهید رییسی با نزدیک به ۶ میلیارد ریال بدهی دولت پیشین روی کار آمد اما طوری توانست کارها را جلو ببرد که امروز شاهد پیشرفت و حل بسیاری از مسایل در حوزه های دیگر نظیر بهداشت و درمان و آموزش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امروز موضوع انتخابات ریاست جمهوری به یک موضوع مهم در جامعه تبدیل شده است، یادآورشد: مردم باید نامزدی را انتخاب کنند که همانند شهید رییسی فرزند شب قدر، اربعین و ارزش های دینی و قرآنی باشد، شخصی که در سازمان ملل، قرآن این کتاب آسمانی را جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم که مردم با مشارکت حداکثری خود شخصی را انتخاب می کنند که ادامه دهنده این راه پربرکت و باعزت باشد و از نوکری استکبار جهانی و صهیونیست ها دوری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha