استاندار قزوین: شهید رییسی روشنگر حق از ناحق و شاخص درستی رفتارها است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی همانند تمام شهدای این سرزمین با شهادت تبدیل به ستاره درخشانی شد تا روشن کننده حق از ناحق و شاخص درستی رفتارها باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر پنج شنبه در مراسم اربعین شهادت شهیدان خدمت که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در سالگرد شهید بهشتی و 72 تن از یاران گرامی وی و همچنین اربعین شهادت شهید رییسی و همراهان ایشان قرار داریم که این نشان از خصایل و دیدگاه مشترک بین این ۲ شهید عزیز دارد.

وی ادامه داد: این ۲ شهید بزرگوار برای استقرار نظام جمهوری اسلامی جان فدا کردند و مظلومیت، صداقت، تعهد و پافشاری بر مسیر حق از ویژگی های مشترک آنها بود.

اعلایی با بیان اینکه شهادت شهید رییسی نشانگر یک واقعه مداوم در فضای خدمتگزاری در مسیر حق طلبی است، گفت: حق طلبی دارای هزینه است و در پیگیری منافع مردم امکان دارد که بهترین ها در بدترین شرایط قرار گیرند.

این مسوول با تاکید بر اینکه خداوند این شهیدان را برگزید و با شهادت آنها را در تاریخ ماندگار کرد، افزود: شخصی گفته بود که از رییسی امامزاده نسازید اما من به عنوان نماینده دولت رییسی می گویم رییسی به خواست الهی و مبتنی بر اخلاص به مقام عظیم شهادت رسید و به چراغی برای تاریخ پیش روی نظام تبدیل شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه بعد از رییسی ۲ مسوولیت عمده را بر عهده داریم، بیان کرد: شناخت رییسی به عنوان نماد و نشان یک آرمان و همچنین تحقق نظام آرمانی مقدس جمهوری اسلامی از وظایف مهم مردم و مسوولان بعد از شهادت این عزیزان است چرا که باید رییسی ها را بشناسیم تا در مسیر آرمان های الهی پیش برویم.

وی افزود: بقای مسیر این شهدا با هوشیاری و همیاری مردم اتفاق می افتد همانطور که نسل امروز خصایص شهید رییسی را دیدند و حجت بر آنها تمام شد، چرا که ۳۳ ماه شهید رییسی در مسیری پر فراز و نشیب خدمت کرد و در نهایت ماندگار شد.

اعلایی به اقدامات دولت سیزدهم شهید رییسی پرداخت و اظهار کرد: عملیات وعده صادق، اقدامات دیپلماتیک، کنترل اقتصاد و تورم، کنترل مسایل بحرانی کشور و کاهش بیکاری از جمله تلاش های صورت گرفته طی ۳۳ ماه فعالیت دولت سیزدهم بود که شهید رییسی با پشتیبانی مردم کارهای بزرگی را انجام داد.

به گفته این مسوول، دولت شهید رییسی از باج خواهی و زیاده طلبی ها در استان قزوین جلوگیری کرد و سهم خواهی ها و ستادبازی ها را کاهش داد و مدیرانی را بر سر کار آورد که حقوق مردم را مطالبه کردند.

وی افزود: همچنین بهداشت استان قزوین و فضاهای خدمت رسانی در حوزه آب به شکل جدی مورد توجه مسوولان قرار گرفت و امضاهای طلایی و زد و بندها شفاف سازی شد.

اعلایی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش کرد تا از تمام سلیقه ها حضور داشته باشند.

استاندار قزوین با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری بیشترین اثرگذاری بر سرنوشت کشور دارد، خاطرنشان کرد: عمده مسایل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بستگی به نحوه مدیریت دولت دارد که امیدواریم با حماسه حضور ملت ایران، افتخارآفرینی دیگری در کشور و همچنین استان قزوین اتفاق افتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha