۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85520780
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

روایت خدمات شهید جمهور با اجرای طرح «نوسفیر» خراسان شمالی

بجنورد-ایرنا- طرح «نوسفیر» ویژه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم از امروز(پنجشنبه) با همت حوزه هنری خراسان شمالی و با هدف بیان دستاوردهای انقلاب و شهید جمهور در استان کلید خورد.

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: طرح نوسفیر با هدف ارائه خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازگو کردن خدمات دولت شهید رییسی امروز برای بجنورد و تا پایان تابستان امسال در ۹ شهرستان دیگر استان اجرا می شود.

اکرم صدیقی کلاته افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این طرح از فضاهای کارگاهی و صنعتی بازدید می کنند و پیشرفت های کنونی نظام را با قبل از انقلاب مقایسه می کنند و در انتهای کار با برداشت خود از فضای موجود و تهیه روزنامه دیواری در محیط کارگاه یا مجتمع، آثار خود را در فضای عمومی به نمایش می گذارند.

وی اضافه کرد: طرح نوسفیر به صورت پایلوت در بجنورد برای ۵۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم اجرا و برای مابقی شهرستان های استان هم در مراحل بعدی اجرا می شود.

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: براساس فراخوان طرح، دانش آموزان علاقه مند و توانمند ثبت نام می کنند و جهت مطالعه، آشنایی بیشتر آنان با مسائل انقلاب و برطرف شدن شبهات آنان کتاب "یک زن شبهه" را ارائه می دهیم.

صدیقی کلاته گفت: طرح نوسفیر ۲ سال است که اجرایی شده ولی در این استان نخستین بار شهرستان بجنورد به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۹۲ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار و ۵۰ باب آموزشگاه استان زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم مشغول به تحصیل هستند.

۴۸ درصد دانش آموزان خراسان شمالی را دختران تشکیل می دهند و ۳۶ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha