۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۴۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84093888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان ۴ شهرستان خراسان شمالی زیر پوشش طرح نماد قرار دارند

بجنورد- ایرنا- رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال دانش‌آموزان چهار شهرستان استان شامل رازوجرگلان، بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان زیر پوشش طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) قرار دارند.

عباس سرایدار روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان در شهر بجنورد، تنها در نقاط شهری زیر پوشش طرح نماد قرار می گیرند اما این طرح در سه شهر دیگر در تمام نقاط شهری و روستایی اجرا می شود.  

وی افزود: ۱۶ هزار و ۵۴۹ نفر دانش آموز، ۱۰ هزار و ۹۱۳ خانواده و ۲ هزار و ۸۴۶ نفر از معلمان و همکاران آموزش و پرورش در طرح نماد زیر پوشش قرار دارند.

سرایدار گفت: در مرحله نخست این طرح، برنامه ها برای آشنایی و آگاهی رسانی در زمینه آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان، خانواده ها و مربیان مدارس اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: مراحل دیگر شامل غربالگری و درمان است که در آن، در مواردی که نیاز به بررسی بیشتر باشد، مشاوران زبده، نسبت به انجام تست ها، اقدام می کنند.  

رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۹۱۱ نفر از دانش آموزان استان با مشکلات مختلف خدمات مشاوره ای دریافت کرده اند.  

۱۸۰ هزار دانش آموز در خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار معلم مشغول به تحصیل هستند.

بر اساس اعلام مسوولان آموزش و پرورش، خراسان شمالی به لحاظ اعتیاد، پاک ترین دانش آموزان کشور را  دارد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha