برنامه‌های «مسعود پزشکیان» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

تهران- ایرنا- «مسعود پزشکیان » در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ۱۷ روز تبلیغات تعیین شده، با انجام سفرهای استانی به برخی از شهرهای کشور و دیدار با گروه‌های مختلفی مردمی، نهادها، تشکل‌ها و اصناف دیدگاه‌های خود را برای دولت آینده تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در فرصت قانونی تبلیغات اقدامات گوناگونی برای معرفی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود به مردم در پیش گرفتند؛ از حضور در برنامه‌های رسانه ملی و میزگردها و مناظره‌های تلویزیونی، تا سفرهای استانی و حضور در همایش‌های مختلف انتخاباتی. در این گزارش نگاهی اجمالی داریم به برنامه‌های انتخاباتی مسعود پزشکیان انداخته‌ایم.

نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای معرفی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خویش به مردم راه‌ها و شیوه‌های مختلفی را در پیش گرفتند؛ از حضور در برنامه‌های رسانه ملی، تا سفرهای استانی و همایش‌های انتخاباتی.

چهارشنبه ششم تیر

سفر به مشهد؛ پزشکیان در جمع هوارادانش در این شهر گفت: اگر به قدرت برسم اجازه اخراج هیچ استاد و معلمی را نمی‌دهم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

سفر به خرم‌آباد؛ پزشکیان در جمع مردم خرم گفت: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کنم. ( متن خبر را اینجا ببینید)

سفر به تبریز، پزشکیان در آخرین برنامه انتخاباتی خود در تبریز حاضر شد و در جمع مردمانی که سالهاست نمایندگی آن‌ها را در مجلس عهده‌دار است اظهار کرد: دریاچه ارومیه را نجات خواهم داد. (متن خبر را اینجا بخوانید)

سه‌شنبه پنجم تیر

حضور در پنجمین مناظره تلویزیونی و بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌ها در این برنامه. ( متن خبر را اینجا بخوانید)

سفر به کرمان؛ پزشکیان در جمع مردم کرمان وعده داد: مظلومیت‌ها و محرومیت‌ها را از بین می‌برم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

سفر به یزد؛ این نامزد انتخابات در جمع هواداران خویش در یزد گفت: با تمام وجود برای ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد. (متن خبر را اینجا بخوانید)

برنامه‌های «مسعود پزشکیان» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

دوشنبه چهارم تیر

سفر به شهریار؛ پزشکیان در جمع مردم این شهر، گفت: با مذاهب و قومیت‌ها بر اساس عدالت رفتار کنیم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در چهارمین مناظره انتخاباتی رسانه ملی. ( متن خبر را اینجا بخوانید)

یکشنبه سوم تیر

حضور در جمع فعالان بخش کشاورزی و صنعت غذا؛وی در این همایش، تصریح کرد: ساخت کشور با مشارکت و اعتماد به کارشناسان امکان‌پذیر است. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در نشست جمعی از اصناف کشور؛ وی در این نشست خطاب به اصناف گفت: ما آمادگی این را داریم که شما اتاق فکر و نقشه‌کش ما شوید. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در گردهمایی جامعه سلامت؛ این نامزد انتخابات در جمع پزشکان و هم‌صنفانش عنوان کرد: بدون همراهی شما امکان ندارد مشکلات پیچیده و زیاد این مملکت را حل کنیم و من نمی‌توانم همه این کارها را خودم انجام دهم. (اظهارات پزشکیان در اینجا بخوانید)

حضور در همایش مشترک جامعه ایثارگران و اصحاب فرهنگ و هنر؛ وی در این جمع، تاکید کرد: مدافع حقوق جانبازان هستم، اما اکنون کاره‌ای نیستم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در ورزشگاه شهید شیرودی؛ پزشکیان در اجتماع هوادارانش وعده داد: با خواهران برخورد غیرمنصفانه نمی‌کنم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

سفر به قرچک و ورامین؛ وی در جمع مردم این شهر گفت: ملتی که روی گنج است چرا باید گرسنه باشد؟ (متن خبر را اینجا بخوانید)

سفر به پاکدشت؛ پزشکیان در جمع اهالی جنوب شرق تهران اظهار کرد: تلاش می‌کنیم وضعیت کشور سامان بگیرد. (متن خبر را اینجا بخوانید)

شنبه دوم تیر

سفر به سنندج؛ پزشکیان در اجتماع مردم کردستان، گفت: چرا باید جوانان به کولبری روی آورند؟ مرز را تبدیل به فضای داد و ستد می‌کنم. ( متن خبر را اینجا بخوانید)

سفر به شیراز؛ پزشکیان به مردم این شهر، تاکید کرد: شیراز را به جایگاه واقعی می‌رسانم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

سفر به اهواز؛ پزشکیان به اهالی خوزستان وعده داد: اگر به قدرت رسیدم به اهواز می‌آیم و مشکلات شما را پیگیری می‌کنم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

برنامه‌های «مسعود پزشکیان» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

جمعه اول تیر

حضور در سومین مناظره انتخاباتی رسانه ملی. ( متن خبر را اینجا بخوانید.)

پنج‌شنبه ۳۱ خرداد

حضور در دومین مناظره انتخاباتی رسانه ملی. (دیدگاه‌ها و برنامه‌های پزشکیان در مناظره دوم را اینجا بخوانید)

چهارشنبه ۳۰ خرداد

سفر به اصفهان؛ پزشکیان در جمع مردم نصف جهان اظهار داشت: برای باز شدن درهای دیپلماسی به کارشناس نیاز داریم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در برنامه میزگرد فرهنگی؛ پزشکیان در این میزگرد اعلام کرد: مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید. (متن خبر را اینجا ببینید)

حضور در همایش حامیان در برج میلاد؛ پزشکیان در واکنش به حواشی میزگرد فرهنگی گفت: یکدیگر را تحمل کنیم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

برنامه‌های «مسعود پزشکیان» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

سه‌شنبه ۲۹ خرداد

حضور در همایش فرهنگیان؛ پزشکیان خطاب به فرهنگیان گفت: می‌توانم پرونده نامزدها را رو کنم. «بگم، بگم» خوب نیست. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در میزگرد سیاسی شبکه ۳؛ پزشکیان در این برنامه، اظهار کرد: مخالفان لغو تحریم‌ها کاسبی می‌کنند، برجام احیا شدنی است. (متن خبر را اینجا بخوانید)

دوشنبه ۲۸ خرداد

حضور در نخستین مناظره انتخاباتی رسانه ملی؛ ( متن خبر را اینجا بخوانید)

یکشنبه ۲۷ خرداد

حضور در دومین گفت‌وگوی ویژه خبری نامزدها؛ پزشکیان در این برنامه تأکید کرد: دولت سوم روحانی نیستم، هر اقدامی را با مشورت مردم انجام می‌دهم. (متن خبر را اینجا بخوانید)

برنامه‌های «مسعود پزشکیان» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

شنبه ۲۶ خرداد

سفر به قم؛ پزشکیان نخستین سفر تبلیغاتی خود را از قم آغاز کرد و در این شهر به دیدار مردم و علما رفت. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در برنامه صف اول شبکه خبر؛ پزشکیان در این برنامه گفت: برای نجات ایران باید همه مشارکت کنند. ( متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در شهرستان بهارستان؛ پزشکیان در جمع مردم جنوب غرب تهران اظهار کرد: صدای اقوام در ریاست جمهوری خواهم بود. (متن را اینجا بخوانید)

جمعه ۲۵ خرداد

حضور در همایش زنان حامی؛ پزشکیان در این همایش گفت: کسانی که با صندوق رأی قهر کردند، بیایند. (متن خبر را اینجا بخوانید)

حضور در همایش فرهنگیان حامی؛ پزشکیان در این جمع، تاکید کرد: به دنبال پست و قدرت نیستم آمده‌ام برای ایران. (متن خبر را اینجا بخوانید)

پنج‌شنبه ۲۴ خرداد

حضور در میزگرد اقتصادی شبکه ۱؛ پزشکیان در این میزگرد اذعان کرد: من را اگر در اقتصاد بگذارید قطع به یقین خراب می‌کنم. ( متن خبر را اینجا ببینید)

دوشنبه ۲۱ خرداد

حضور در گفت‌وگوی ویژه نامزدها، پزشکیان در این برنامه، گفت: قرار نیست برنامه را عوض کنیم (متن خبر را اینجا بخوانید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha